Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@11:44:53 GMT

آلمان: روحانی به طور کامل مذاکره با آمریکا را رد نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۶۱۸

ساعت24 - رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در گفتگو با شبکه تلویزیونی این کشور در خصوص تصمیم جدید ایران در قبال برجام گفت: رئیس جمهوری ایران مذاکره با آمریکا را به طور کامل رد نکرده است.

«نوربرت روتگن» رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در گفتگو با تلویزیونی شبکه یک این کشور درباره تصمیم جدید تهران مبنی بر کاهش سطح تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای ایران اظهار داشت: توافق هسته‌ای با ایران همواره به عنوان یک دوران طلایی دیپلماسی بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به باز اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: آلمان در حال حاضر گزینه جدیدی در دست نداشته و دولت آلمان نمی‌تواند تغییری در اعمال مجدد تحریم‌ها ایجاد کند و تهران از این موضوع مطلع است.

رئیس کمیسیون خارجی پارلمان آلمان همچنین خاطرنشان کرد: اروپا باید مانع از بروز هرگونه درگیری میان آمریکا و ایران شود.

روتگن درباره مذاکره آمریکا- ایران اظهار داشت: رئیس جمهوری ایران به طور قطعی مذاکره با آمریکا را رد نکرده است، اما طبیعی است که وقتی اسلحه روی شقیقه اش قرار گرفته شود وارد گفتگو و مذاکره نمی‌شود.

در شرایط کنونی اروپا باید با گسترش بسته توافق کنونی موارد دیگری مانند موضوعات منطقه‌ای و موشکی را در قالب یک توافق جدید پیشنهاد کند.

این مقام آلمانی همچنین گفت: به نظر می‌رسد ترامپ در این میان خواهان تحقق یک توافق جدید بوده و می‌خواهد نشان دهد که از همه بهتر است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باریدن تگرگ به اندازه یک سیب در شهر فجیره امارات (فیلم) پاک سازی تگرگ و برف در نیمه مرداد در یکی از شهرهای آلمان (فیلم) بارش تگرگ شیشه‌ی خودروها را در آلمان شکست ! (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)