Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مرکزي گفت: مبارزه جدي با قاچاق کالا و ارز پيش نياز تنظيم بازار و صيانت از توليد ملي است.

به گزارش ايرنا، «بهروز اکرمي» روز دوشنبه در کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزي، افزود: 170 قلم کالاي اساسي از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان هاي مختلف کشور ابلاغ شده و با توجه به ضرورت تنظيم بازار و توزيع عادلانه اين کالاها در لايه هاي مختلف جامعه، نظارت بر امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بايد هر روز با قوت تر از گذشته در دستور کار قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزي، دانشگاه علوم پزشکي و اداره کل دامپزشکي استان بايد حداکثر تا يک ماه آينده نسبت به شناسايي و معرفي تمامي انبارهاي استان به کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالاي استان اقدام کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مرکزي بيان کرد: بر اساس گزارش هاي رسيده برخي از رانندگان وانت بار به صورت سرخود و جعلي اقدام به صدور بارنامه مي کنند که اين مهم بايد در اسرع وقت از سوي دستگاه هاي نظارتي و اداره کل حمل و نقل و پايانه هاي استان پيگيري و نتيجه آن نيز به کميسيون اعلام شود.
اکرمي تاکيد کرد: بازديد از سه واحد توليدي در هر ماه از برنامه هاي کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزي در راستاي فهرست بندي مشکلات و چالش هاي صنايع است که نمايندگان دستگاه هاي مسئول بايد در اين برنامه حضور فعال داشته باشند.
وي افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستاي تحقق رونق توليد و از منويات مقام معظم رهبري است و کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز نيز بايد فعاليت هاي تمامي دستگاه هاي مسئول را در اين خصوص مورد ارزيابي قرار دهد.
استان مرکزي 12 شهرستان و يک ميليون و 440 هزار نفر جمعيت دارد.
3017/3075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون (اصفهان): حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان درحال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

به گزارش عصر ایران؛ چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بود. هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین‌ماه جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

 ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آن‌ها نیز جان باخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • فیلم| جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد