Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت پدیده در حال برگزاری است و یکی از مالباختگان پس از قرار گرفتن در جایگاه شکات از اقدامات قوه قضاییه در مورد احقاق حقوق سهامداران شرکت پدیده تقدیر کرد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از اعلام رسمیت دادگاه توسط قاضی منصوری و ارائه تذکرات لازم قانونی توسط وی، رئیس دادگاه از نماینده ستاد تدبیر مستقر در استانداری خراسان رضوی، نماینده سازمان امور اراضی کشور و سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خواست تا به بیان مطالب خود بپردازند.
 
عدم رعایت الزامات قانونی، عدم توجه به تذکرات قانونی صادر شده از سوی سازمان‌های مسئول، عدم دریافت کلیه مجوز‌های لازم قانونی، عدم رعایت حقوق سهامداران، تبلیغات گسترده و اغواگرانه که منجر به بروز مشکلات متعدد برای شهروندان و سهامداران شده، عدم تمکین در برابر تعهدات داده شده، ارائه دلایل غیر واقعی و واهی برای توجیه اقدامات خلاف قانون، تغییر گسترده کاربری اراضی و عدم رعایت حقوق بیت المال از جمله مواردی است که توسط نمایندگان ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و سازمان امور اراضی کشور به عنوان بخشی از تخلفات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز در صحن علنی دادگاه مطرح شد.

دادگاه علنی متهمان «پدیده» در مشهد برگزار شد؛ رسیدگی به اتهام 22 نفردادگاه متهمان پرونده پدیده شاندیز در آینده نزدیک برگزار می‌شودمحاکمه 3 متهم اصلی پرونده پدیده شاندیز به زودی برگزار می‌شود

پس از بیان تخلفات متعدد متهمان توسط چند تن از نمایندگان ادارات و سازمان‌ها، رئیس دادگاه از نماینده سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و یکی از نمایندگان جمعی از شکات حاضر در جلسه خواست تا به بیان مطالب و شکایت خود بپردازند.
 
در این هنگام نماینده شکات از رئیس دادگاه خواست تا قانون و عدالت را در مورد متهمان و سهامداران اجرا کند.
 
یکی از مالباختگان پس از قرار گرفتن در جایگاه شکات ضمن تقدیر از اقدامات قوه قضاییه در مورد احقاق حقوق سهامداران شرکت پدیده گفت: جمع زیادی از مردم تحت تاثیر تبلیغات گسترده رسانه‌ها قرار گرفتند و براساس اعتمادی که پیدا کردند در این پروژه، سرمایه‌گذاری کردند.
 
قاضی منصوری رئیس دادگاه با اشاره به حجم تخلفات انجام گرفته توسط متهمان شرکت پدیده و ضمن تقدیر از نمایندگان  رسانه‌ها در صحن علنی جلسه گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برای استماع مطالب شکات و سهامداران وجود ندارد و تمامی سخنان را می‌شنویم.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو

به گزارش خبرآنلاین از میزان، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم‌کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایرکردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌ به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898699

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» چه گذشت
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد