Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:24:52 GMT

آزمون به هدف خود در فوتبال روسیه دست یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۹۱۸۷

آزمون به هدف خود در فوتبال روسیه دست یافت

مسکو - ایرن - مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه پس از برگزاری مراسم جشن قهرمانی این تیم اعلام کرد که سرانجام به هدفش که قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه بوده دست یافته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سردار آزمون با بیان این مطلب افزود: من تنها به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه فکر می کردم از این رو راهی زنیت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن تیم ملی ایران که با لباس ترکمن در جشن قهرمانی تیمش حاضر شده بود، افزود: من برای نخستین بار است که با یک تیم به مقام قهرمانی می رسم واقعا حس خوبی است و من به آرزویم در روسیه رسیدم.
گفتنی است، تیم فوتبال زنیت دیشب در خانه با نتیجه 3 بر 1 تیم زسکا مسکو را در یک بازی تشریفاتی شکست داد چرا که سه هفته پیش از پایان لیگ برتر روسیه، قهرمانی این تیم قطعی شده بود.
سردار آزمون نیز بیش از یک نیمه برای تیم خود بازی کرد اما موفق به افزایش تعداد گل های زده خود در لیگ برتر روسیه نشد با این وجود همچنان در صدر جدول گلزنان قرار دارد.
وی به همراه فئودور چالوو از تیم زسکا با 12 گل در صدر است و ویکتور آنتون کلاسون از تیم کراسنودار با 11 گل در جایگاه سوم قرار دارد.
اروپام ** 1346 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه فوتبال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه