Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@00:59:11 GMT

بندر خمیر هرمزگان لرزید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۱۶۸

بندر خمیر هرمزگان لرزید

زلزله ۴.۱ ریشتری در مقیاس امواج درونی امروز، بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند.

شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۲:۳۹:۰۷ ثانیه روز دوشنبه، ۲۳ اریبهشت ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

مختصات این زمین‌لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین، ۲۶.۷۸ درجه عرض شمالی و ۵۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۲ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۲۵ کیلومتری بندر خمیر، ۳۶ کیلومتری لافت و ۵۳ کیلومتری کنگ در استان هرمزگان رخ داده است./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • بهاباد امروز لرزید
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند