Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: همه مسائل طرح جامع پدافند غیرعامل استان به صورت تخصصی طراحی و به پیش برود و برای هر فصل آن فردی متخصص انتخاب و داده ها و اطلاعات را نظارت و کنترل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی امروز ( ۲۳ اردیبهشت) در شورای پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل که نگاه بنیادی به مسائل حساس استان دارد موضوعی کلیدی که از طرح آمایش مهمتر بوده و برای تدوین آن همه دستگاه های اجرایی آمار و اطلاعات لازم را با هماهنگی از دستگاه مرکزی در اختیار مشاور ومجری این طرح قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همه مسائل طرح جامع پدافند غیرعامل استان به صورت تخصصی طراحی و به پیش برود و برای هر فصل آن فردی متخصص انتخاب و داده ها و اطلاعات را نظارت و کنترل کند و در نشست جوابگوی پرشش ها باشد.

 

وی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی و بخش، چند چالش نهفته و یا آشکار دارد و باید هوشمندانه و قبل از اتفاق آن را شناسایی و برای آن اقدامات پیشگیرانه، کنترلی و مقابله ای انجام داد.

 

 

احمدی یادآور شد: طرح جامع پدافند غیرعامل باید راهبرد و عامل بازدارنده برای بحران ها باشد و در مدیریت بحران ها به صورت جامع عمل کند.

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت ها و کارها از وظایف و ماموریت ذاتی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بوده و در حوزه پدافند غیرعامل نمی گنجد مگر در شرایطی که بحران ساز باشد، ابراز داشت: نباید برای انجام هر اقدامی دنبال تامین اعتبار از این محل بود. 

 

وی با بیان اینکه کشور ما و از جمله این استان که بحران های طبیعی را تجربه می کند، باید موضوع پدافند غیرعامل را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند، اضافه کرد: در کنار این مهم نباید وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی به حاشیه برده شوند.

 

احمدی به موضوع مدیریت آتش سوزی ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط امسال و انبوهی مراتع و جنگل موضوع آتش سوزی ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئله تخلیه فاضلاب های خانگی به وسیله تانکرها اشاره کرد و گفت: چون فصل گرماست و برای جلوگیری از بوی بد و رعایت شرایط بهداشت و سلامت مردم، جانمایی مناسبی برای انتقال و تخلیه فاضلاب ها مشخص شود.

 

شایان ذکر است در این نشست طرح جامع پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مشاور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و کارگروه ها و قرارگاه های وابسته این شورا گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و هفت مصوبه جلسه قبل نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان نماز جمعه برجام اردبیل قرآن کریم قرآن هرمزگان ماه مبارک رمضان خبرگزاری طرح جامع پدافند غیرعامل استاندار کهگیلویه و بویراحمد بحران های طبیعی پدافند غیرعامل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله

مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه نمک در دستور کار جدی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدحسین بازگیر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیمی استان قم در مرکز کشور، تهدیدات و فرصت های زیست محیطی در این خطه وجود دارد که نیازمند توجه هرچه بیشتر است. 

وی دریاچه نمک قم را یکی از تالاب‌ها و زیستگاههای ارزشمند در مرکز کشور دانست و افزود: متأسفانه به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی گسترده، اکوسیستم این منطقه به شدت شکننده شده است، اما خوشبختانه در حال حاضر با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه در دستور کار جدی قرار گرفته است. 

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر همین اساس مقرر شده است پروژه‌های اولویت دار طرح جامع مدیریت دریاچه نمک در یک کارگروه تخصصی با مسئولیت استاندار قم و عضویت استانداران حوضه آبخیز و دستگاه های مسئول، در یک دوره زمانی پنج ساله به اجرا گذاشته شود.

وی همچنین معضل پسماندها به ویژه رهاسازی پسماندهای صنعتی در مراتع و اراضی و حاشیه جاده‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: بر اساس قانون، متولی و مسؤول مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و ویژه کاملا مشخص و تعیین شده است و امیدواریم به زودی با تصویب طرح جامع مدیریت پسماند در استان قم، گام‌های مثبت و مؤثری در جهت رفع این مشکل زیست محیطی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم