Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:53:31 GMT

دعوت نماینده اهواز از مقام معظم رهبری برای سفر به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۷۲۵

دعوت نماینده اهواز از مقام معظم رهبری برای سفر به خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: از طرف مردم خوزستان از مقام معظم رهبری دعوت می‌کنم که از نزدیک در جریان مصیبت‌های مردم مظلوم این خطه قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، جواد کاظم نسب الباجی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: بیش از ۴۰ روز از سیلاب در استان خوزستان می‌گذرد. لازم می‌دانم از مردم شریف و غیور این استان که با دستان خالی به مبارزه با سیل رفتند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باید از ملت ایران بابت همه حمایت‌های مادی و معنوی تشکر کنم.

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: یقین دارید که اگر خوزستان که عابربانک این کشور است، نباشد درآمد نفتی محقق نمی‌شود. در نتیجه برق ایران قطع، صنعتش لنگ و کشاورزی‌اش کم رونق می‌شود. پس بدانید اگر خوزستانی‌ها جنگیدند، فقط برای خانه و کاشانه خود نبوده است. بلکه ایران را از یک بحران اساسی نجات دادند. امروز ایران مدیون ایستادگی خوزستان است.

کاظم نسب خطاب به رئیس جمهور افزود: آیا پس از گذشت ۴۰ روز وقت آن نرسیده که پرداخت خسارت کشاورزان، دامداران، صنعتگران و همچنین استمهال وام‌های دریافتی و تعویق کنکور برای دانش آموزان سیل زده عملیاتی شود؟ آیا مطلع هستید که هنوز مردم شریف در چادرها با دمای ۴۰ درجه در بدترین شرایط سکونت دارند؟ آیا مطلع هستید که هنوز راه‌ها، منازل و مدارس این منطقه زیر آب رفته است؟

وی افزود: کشاورزان به خاطر حفظ شهرها و روستاها مزارع خود را تقدیم کردند و محصولی برایشان نمانده است. اکنون نوبت شماست که مصوبه هیات دولت در خصوص پرداخت خسارت سیل زدگان را اجرایی کنید.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان گفت: به نمایندگی از مردم خوزستان از رهبر فرزانه دعوت می‌کنم که از نزدیک در جریان مصیبت‌های مردم مظلوم این خطه قرار گیرید. دعوت می‌کنم که با سفر خود به این منطقه از نزدیک در جریان مصیبت‌های مردم مظلوم این خطه قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوزستان دعوت از رهبری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ از این رو، کارگروهی در این وزارتخانه با مدیریت و محوریت معاونت رفاه و امور اقتصادی تشکیل شد تا شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

وی با اشاره به وظیفه وزارت کار برای تحقق شعار سال اظهار کرد: بخشی از تولید کشور بر عهده شرکت‌های وابسته به صندوق‌های تأمین اجتماعی است بنابراین در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6063693

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند