Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کنفرانس فدراسیون جهانی تکواندو در فاصله سه روز باقی‌مانده تا آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در منچستر برگزار شد تا به مسائل مهم و مطرح روز رشته تکواندو بپردازد.

چانگ وان چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در این نشست نظرات و اهداف مهم این فدراسیون را زندگی سالم به کمک ورزش و آموزش به پناهندگان سراسر جهان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جهانی بیان کرد: ورزش تنها یک سرگرمی نیست، ما می‌توانیم به افراد بی‌پناه قدرت داده و توانایی‌های آن‌ها را پرورش دهیم. کودکان و جوانان پناهنده در سراسر دنیا فرصت‌های محدودی دارند و ما از طریق بنیاد بشردوستانه تکواندو (THF) به آن‌ها آموزش می‌دهیم و با ورزش، توانایی جسمی و سبک زندگی آن‌ها را بهبود می‌بخشیم. با این کار نه تنها عزت نفس و اعتماد به نفس  در آن‌ها بالا می‌رود بلکه احترام به دیگران هم در آن‌ها نهادینه می‌شود. این همان فلسفه صلح، دوستی، اتحاد و یکپارچگی فعالیت‌های ورزشی است.

وی افزود: با آموزش تکواندو به کودکان و جوانان پناهنده و اعزام تیمی با این عنوان به مسابقات جهانی منچستر، این فدراسیون تا حدودی توانسته به اهداف بشردوستانه سازمان ملل متحد نزدیک شود.

چو در پایان به نقش مهم فدراسیون جهانی تکواندو اشاره کرد و گفت: سالم و امن بودن رقابت‌ها، تاثیرات اجتماعی ورزش بر روی قهرمانان تکواندو و همچنین ورزشکاران دیگر رشته‌ها و مردم سراسر جهان از اهداف اصلی این نشست بود که نتایج خوبی حاصل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جهانی تکواندو فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد