Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:29:14 GMT

تذکر نماینده کرمانشاه در خصوص طرح سامانه سردسیری

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۷۵۵

تذکر نماینده کرمانشاه در خصوص طرح سامانه سردسیری

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ضمن درخواست اولویت قرار دادن طرح سامانه سردسیری گفت: در صورت عملیاتی شدن این طرح با کمترین هزینه بهترین اشتغال برای این منطقه فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، احمد صفری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: سامانه طرح سردسیری به سه شهرستان استان کرمانشاه خدمت رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت در دستور کار قرار دادن این طرح حدود ۱۵۰ هزار از اراضی دیم ما به دیم آبی تبدیل می‌شود. درخواست من این است که هر چه سریع‌تر این طرح را در دستور کار قرار دهید.

وی با بیان اینکه «استان کرمانشاه بیکارترین استان کشور است» گفت: در صورت عملیاتی شدن این طرح با کمترین هزینه بهترین اشتغال صورت خواهد گرفت.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: مجوز پالایشگاه آناهیتا در سال ۸۵ صادر شده است. این پالایشگاه حدود ۵۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان را در اختیار دارد. از سال ۸۵ تاکنون فقط با یک فنس کشی و دو نگهبان این زمین‌ها را محصور کرده است و از آن استفاده نمی‌کند. لطفاً این موضوع را پیگیری کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ خودرو نخورید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورت مشاهده علائم و نشانه‌های اولیه مسمومیت مانند حالت تهوع و استفراغ در افرادی که قارچ خودرو مصرف کرده‌اند باید بیمار در اولین فرصت به مراکز درمانی انتقال یابد.
دکتر ابراهیم شکیبا از مردم خواست از مصرف قارچ‌های خودرو به خصوص قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند و یا افراد بومی به صورت فله‌ای آنها را جمع آوری می کنند خودداری شود.

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • قارچ خودرو نخورید
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • لینک‌های منتشره در خصوص ثبت‌نام تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • واکنش فارس به طرح پلیس درباره حجاب