Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده از عملکرد تیمش مقابل ختافه راضی بود.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بار دیگر اعلام کرد برنامه‌ای برای استعفا از سمتش ندارد.

بارسا دیروز آخرین بازی خانگی فصلش را مقابل ختافه برگزار کرد و با دو گل به پیروزی رسید. این بازی برای میزبان هیچ اهمیتی نداشت چون قهرمانی‌اش از پیش مسجل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به خاطر اینکه بارسا چند روز پیش در آنفیلد متحمل باخت سنگین 4-0 شده بود، چند بازیکن از سوی هواداران هو شدند. 

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

پیروزی در این بازی برای حرکت رو به جلوی تیم حیاتی بود. بازی سختی بود چون حریف برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد و ما هم شروع مطلوبی نداشتیم چون به لحاظ روحی در بهترین حالت نبودیم. با این حال به نظرم در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم و در مجموع هر چه از زمان بازی گذشت، تیم بهتر کار کرد. در نیمه اول انگیزه لازم و سرعت کافی را نداشتیم. ختافه برای استفاده از اشتباهات ما آمده بود که در ابتدا چند بار هم صاحب موقعیت شد ولی با گذشت زمان، دیگر شانسی به آنها ندادیم. بازی امشب دیداری بود که باید با شخصیت لازم با آن رو به رو می‌شدیم و شدیم. ترکیب اصلی بازی کرد چون بازیکنان خودشان می‌خواستند بازی کنند.

اولین بازی آبل رویز در لالیگا؟ برای او خوشحالم. وقتی در آکادمی باشگاه رشد می‌کنید، طبعا روزی که برای اولین در لالیگا به میدان می‌روید، بسیار به یاد ماندنی است. با این حال نکته مهم داشتن ثبات است و این منحصرا به تلاش و تمرینات بازیکنان بستگی دارد.

پیروزی مقابل ختافه اولین قدم برای احیای اعتماد به نفس و روحیه تیم بود. همیشه همین طور است. وقتی اتفاق تلخی در زندگی برای شما رخ می‌دهد، ابتدا به هم می‌ریزید و عصبانی می‌شوید ولی بعد از آن همه با هضم شرایط موجود سعی در بهبود اوضاع دارند و تلاش می‌کنند دوباره برخیزند. فصل گذشته هم چنین تجربه‌ای داشتیم و توانستیم خیلی زود ریکاوری کنیم. الان هم در همان پروسه هستیم.

مسی چطور است؟ او هم مثل همه اعضای تیم با کامی تلخ این روزها را سپری کرد. لئو مقابل ختافه تلاش کرد تا بر این اوضاع غلبه کند. همه انگیزه زیادی برای بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشتیم ولی متاسفانه به هدفمان نرسیدیم. همه ناراحتند ولی برخی برون‌گراتر هستند و برخی درون‌گراتر. باید رو به جلو فکر و حرکت کرد.

72 هفته صدرنشینی از 76 هفته ممکن؟ مطمئنا وقتی کارم را در بارسا شروع کردم، چنین دستاوردی را از همان ابتدا قبول و زیر برگه را امضا می‌کردم. باخت‌های بسیار کمی داشتیم که برخی از آنها زمانی رقم خورد که قهرمانی تیم قطعی شده بود. آمار تیم در لالیگا معرکه است. مشکلی که هست اینجاست که وقتی شما با یک گل دقیقه آخری قهرمان شوید، همه هیجان زده می‌شوند ولی وقتی از سه هفته مانده به پایان قهرمانی‌تان را مسجل می‌کنید، جذابیتش کمتر می‌شود. 

به استعفا فکر می‌کنید؟ نه.

استقبال هواداران را چطور دیدید؟ طبیعی بود که در ابتدا هو شویم و مورد اعتراض قرار بگیریم. چطور امکان داشت هو نشویم؟ با این حال برای من حتمی بود که با گذشت دقایقی، هواداران پشت تیم خواهند بود و بازیکنان را تشویق می‌کنند چون هوادار همیشه تیمش را دوست دارد و تحت هر شرایطی حمایت می‌کند. هواداران متعلق به تیم هستند و دلیل خوبی هم برای آمدن به ورزشگاه داشتند. آنها می‌دانند که در چهار روز نمی‌توان همه چیز را عوض کرد. خوشحال و قدردان آنها هستیم.

بازی نکردن بواتنگ؟ تصمیم با من است و گاهی اعتقاد دارم باید دیگران بازی کنند. با این حال تصمیمات باشگاه در نقل و انتقالات را کاملا درک می‌کنم.

و ویدال؟ گل او ثمره تلاش‌های فراوانی بود که در زمین داشت. حضور ویدال انرژی زیادی در زمین به ما می‌دهد. آرتورو را روزی که خریدیم مورد انتقاد قرار گرفت ولی خیلی خوب خودش را در تیم جا انداخت و بازیکن بسیار مهمی برای ما است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا امشب دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد که با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

رئال مادرید

دروازه‌بان: لونین
مدافعان: کاماوینگا، شوامنی، رودیگر، وازکز
هافبک‌ها: کروس، مودریچ، والورده و بلینگام
خط حمله: رودریگو، وینیسیوس

بارسلونا

دروازه‌بان: تراشتگن
مدافعان: کانسلو، کوبارسی، آرائوخو و کُنده
هافبک‌ها: کریستنسن، گوندوغان و فرانکی دِیونگ
خط حمله: رافینیا، لامینه یامال، لواندوفسکی

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898052

دیگر خبرها

  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد