Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدعباس موسوی عقب‌نشینی یک جانبه نیروهای نظامی دولت نجات ملی یمن از سه بندر الحدیده، راس عیسی و الصلیف را اقدامی سازنده توصیف کرد و افزود: اقدام دولت صنعا در جهت حفظ توافق استکهلم از یک سو نشانگر عزم و پایبندی دولت نجات ملی یمن به گفت‌وگو و اجرای تعهدات خود و از سویی دیگر بیانگر کارشکنی و عدم پایبندی ائتلاف سعودی به این توافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن تاکید مجدد بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از توافق استکهلم، اجرای آن را مقدمه ای برای دستیابی به راه حل سیاسی جامع و نهایی برای یمن برشمرد و با توجه به مانع تراشی های فراوان نیروهای مورد حمایت ائتلاف سعودی - اماراتی اظهار داشت: سازمان ملل متحد و کشورهای تاثیرگذار باید با تحت فشار قراردادن ائتلاف از آنان بخواهند به تعهدات خود پای بند باشند و کارشکنی های خود را در متوقف کردن اجرای توافق استکهلم کنار بگذارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دولت عقب نشینی وزارت امور خارجه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: هفته اول ایام نوروز و سال جدید هفته‌ای بدون حادثه بوده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان صفه با همکاری سه جانبه شهرداری منطقه پنج، گروه امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان سازمان آتش‌نشانی و هیأت کوهنوردی شهرستان اصفهان، هفته اول ایام نوروز و سال جدید هفته‌ای بدون حادثه بوده است.

وی افزود: در این هفته با استقرار ۲۰ نفر نیروهای گروه امداد و نجات در ارتفاع آتش‌نشانی و ۶۵ نفر از نیروهای کوه‌یار که از مربیان کوهنوردی هستند، تعداد ۱۷۳۹ مورد تذکر و راهنمایی گردشگران نوروزی انجام شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این نیروها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در کمپ امداد و نجات کوهستان، پناهگاه کوهنوردی هیأت کوهنوردی در کوه صفه و نقاط اصلی، مهم و حادثه‌خیز مسیرهای کوه صفه مستقر شده و به راهنمایی و دادن آموزش و تذکرهای لازم به گردشگران می‌پردازند.

کارگر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از علل مهم وقوع حوادث کوهنوردی، آشنا نبودن افراد با مسیرهای ایمن و آموزش ندادن اصول اولیه کوه‌پیمایی و کوهنوردی است، استفاده از نیروهای کوه‌یار، نقش بسزایی در راهنمایی گردشگران و رخ ندادن حوادث ناگوار داشته است.

وی گفت: از تمام مسافران نوروزی و گردشگران علاقمند به کوهستان خواهشمندیم با رعایت مسائل ایمنی از نیروهای امداد و نجات کوهستان و کوه‌یاران راهنمایی خواسته و به هشدارها و تذکرات آن‌ها توجه کنند تا لحظات خوش، ایمن و دور از هر گونه حادثه را در کوه صفه سپری کنند.

کد خبر 739844

دیگر خبرها

  • نجات یک پسر بچه شیرازی در ساحل بندر گناوه
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • شعارهای ضدصهیونیستی در محفل قرآنی امام حسنی ها سر داده خواهد شد
  • خیرین شریک راهبردی دولت هستند
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • دادستان کل کشور: هنجارشکنی معدودی در جامعه قابل تحمل نیست