Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، احمد اصغری مهرآبادی، با اشاره به مجموع 50هزار واحد مسکن مهر در استان افزود تا کنون تعداد 41هزار و500 واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است که با توجه به تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی مابقی واحدها نیز باید تا پایان سال تکمیل ودر اختیار متقاضیان قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآبادی در خصوص واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی گفت: برای ساماندهی این واحدها با توجه به اینکه دولت هم منابعی در اختیار ندارد ، بهترین راه حل تبدیل به خود مالک است که در استان کرمان سازنده ها هم از این راه کار استقبال می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات قضایی برخی از پروژه ها افزود: درخواست تسریع در رسیدگی به مشکلات قضایی این پرونده ها را برای قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

قائم مقام وزیرراه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تصریح کرد: نیازمندی مسکن مهر در زمینه آماده سازی با تامین قیر و همچنین از محل فروش و تهاتر زمین تامین می شود.

مهر آبادی با بیان این که تسهیلات مسکن مهر جزء تسهیلات ارزان قیمت است گفت: تسهیلات بانکی مسکن مهر برای تمام کشور یکسان است و آماده همکاری برای پرداخت تسهیلات و اتمام کار هستیم .

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست اظهار داشت: در استان حدود 50هزار واحد مسکن مهر داریم که 32هزار و800واحد در شمال استان است.

وی افزود: 8هزار و300واحد مسکن مهر در استان به دلایل مختلفی باقی مانده است که هزار و14واحد آن فاقد متقاضی است.

رضا صالحی شهرابی سرپرست اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن از آمادگی کامل بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به پروژه های فعال برای تکمیل واحدهای باقی مانده خبر داد.

وی اظهار امیداواری کرد با تعامل و همکاری همه دستگاه های مرتبط با مسکن مهر پروژه های باقی مانده تکمیل شوند و پرونده مسکن مهر تا پایان سال 98بسته شود .

حسین حاجی پور مدیر شعب استان نیز طی سخنانی با اشاره به عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن مهر اظهار داشت : از ابتدای طرح مسکن مهر تا کنون بیش از 98 هزار فقره تسهیلات از محل خط اعتباری مسکن مهر اعم از شهر و روستایی پرداخت شده است .

وی وجود مشکل در زیر ساخت ها ، اختلاف بین اعضا و همچنین وجود بحث های حقوقی بین اعضا را از جمله عوامل تاثیر گذار در روند طولانی شدن برخی از پروژه های مسکن مهر استان بیان کرد .

حاجی پور در ادامه در خصوص ضبط ضمانت نامه های پروژه های راکد گفت: ضبط این ضمانت نامه طبق قانون وبه دستور سازمان های نظارتی انجام شده است

گفتی است در این نشست به منظور حل مشکل پروژه مسکن مهر 192واحدی بیلو کارا قرارداد این پروژه از تفاهم نامه سه جانبه به تعاونی خود مالک تبدیل وتسهیلات بانکی آن نیز به 400میلیون ریال افزایش یافت. همچنین سایر پروژه های مشکل دار نیز در نشست مورد بررسی قرار گرفتند و تصمیماتی برای رفع مشکل آنها اتخاذ شد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات