Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@16:45:39 GMT

۲متهم تیراندازی نیکشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۴۴۶

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۲نفر عامل تیراندازی و قتل یک شهروند و زخمی کردن یک نفر دیگر در شهر نیکشهر در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

 محسن گل محمدی بیان کرد: به دنبال تیراندازی و قتلو مجروح کردن 2 نفر مقارن ظهر امروز در پمپ بنزین نیکشهر که ناشی از درگیری طائفه ای بود کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی 2 نفر متهم عامل این تیراندازی و قتل را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این 2 متهم در یکی از روستاهای نزدیک شهر مخفی شده تا با استفاده از تاریکی شب از شهرستان متواری شوند اما پیش از این اقدام توسط نیروهای تلاشگر پلیس آگاهی دستگیر و بازداشت شدند. 
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: یک نفر به علت انتقام گیری مسلحانه در جایگاه سوخت بلوار آزادی نیکشهر کشته و یک نفر زخمی شد.
گل محمدی افزود: افراد مسلح با استفاده از سلاح گرم به سمت 2 نفر از شهروندان تیراندازی کردند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده یک نفر کشته شد. 
وی بیان کرد: فرد زخمی نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر اعزام که حال وی وخیم گزارش شده است. 
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این تیراندازی به دلیل انتقام گیری رخ داده است. 
وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی و قتل شناسایی و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر تصریح کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و با جدیت و فوریت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد می کند.
وی خاطر نشان کرد: در ماجرای قتل هفته گذشته در این شهرستان با تلاش و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی یگانهای انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در کمتر از 48 ساعت بازداشت شد.
گل محمدی تاکید کرد: دادستانی انقلاب اسلامی به تمامی مخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی هشدار می دهد براساس قانون با اینگونه افراد قاطعانه برخورد می کند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DyZ برچسب ها: بیمارستان ، پلیس آگاهی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بیمارستان پلیس آگاهی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز