Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:21:39 GMT

استکی: بوکس نیاز به وفاق و همدلی دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۴۵۷

استکی: بوکس نیاز به وفاق و همدلی دارد

تهران - ایرنا - مدیرفنی تیم های ملی بوکس نیاز اصلی این رشته را وفاق و همدلی دانست و گفت: توجه و برنامه ریزی مناسب در تیم های پایه و کسب سهمیه المپیک 2020 از اهداف کوتاه مدت اصلی ما است.

«علی استکی» که امروز (دوشنبه) طی حکمی از سوی «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس به عنوان مدیرفنی تیم های ملی منصوب شد در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: صحبت هایی با رئیس فدراسیون داشتم و زمانی که این سمت به من پیشنهاد شد، شرایط را بررسی و آنرا پذیرفتم تا به بوکس کشورم خدمت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که آیا بر تیم های ملی تمامی رده ها نظارت خواهد کرد؟ پاسخ داد: کادر فنی تیم های نوجوانان و جوانان مشخص است و «رضا مهدی پور» و «امید رشید» از بهترین مربیان کشور، هدایت این تیم ها را برعهده دارند. بر عملکرد این تیم ها نظارت می کنیم و اگر لازم بود به کادر فنی مشاوره خواهیم داد.
استکی که سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران را دارد، تصریح کرد: اکنون برنامه اصلی تیم ملی بزرگسالان است. مربی قزاقستانی تا چندی دیگر وارد ایران می شود تا هدایت بزرگسالان را برعهده بگیرد.
وی گفت: باید اردوها را آغاز کنیم تا مربی قزاقستانی با ورود به ایران زمان را از دست نداده و خیلی زود بتواند از نفرات شناخت کافی پیدا کند.
مدیرفنی تیم های بوکس گفت: نباید زمان بیش از این هدر برود و نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم تا کارمان با قدرت پیش برود و بتوانیم برای حضور در المپیک 2020 توکیو، سهمیه کافی کسب کنیم.
استکی در ادامه خطاب به خانواده بوکس کشور اظهار داشت: باید همراه با هم و یکدل در اندیشه موفقیت این رشته باشیم. زمان باندبازی و یارکشی در تیم ملی به پایان رسیده و فقط موفقیت بوکس مهم است.
چندی پیش و پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، مسئولان این فدراسیون تصمیم به تغییرات گسترده گرفتند.
براین اساس اکبر احدی از هدایت تیم ملی ایران کنار گذاشته شد و قرار است نیازیمبتوف از قزاقستان به زودی هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد.
ورزشی**3783**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت بوکس استان گفت: در این اردوی ملی ۳۵ نفر از بوکسور‌های رده سنی نونهالان تا ۳۱ فروردین‌ماه در سالن شهدای دانش‌آموز شهرکرد حضور دارند.
صیادی افزود: تیم ملی بوکس نونهالان کشور خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که مردادماه در ابوظبی برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
به گفته وی، در این اردوی ملی ۲ نفر از ورزشکاران بوکسور چهارمحال و بختیاری کیانوش احمدی و علی رحیمی هم حضور دارند.
صیادی افزود: پس ازبرگزاری سه مرحله اردوی تمرین تیم ملی بوکس نونهالان ۱۴ نفر برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!