Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@12:08:53 GMT

دستگیری دزدان ریل راه‌آهن در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۶۳۷

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۳نفره که اقدام به سرقت ریل‌های قطار می‌کردند و کشف ۳میلیارد ریال ریل مسروقه از آنان خبر داد.

سرهنگ منصور نیت‌خواه اظهار داشت: مأموران پلیس راه‌آهن استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی ریل قطار در یکی از خطوط راه‌آهن استان توسط عوامل ناشناس برشکاری و مورد سرقت قرار گرفته موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه با به‌کارگیری تمام امکانات و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل وقوع سرقت سرانجام اعضای یک باند 3 نفره که اقدام به برشکاری و سرقت ریل‌های قطار کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه سارقان به‌وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت در حال ترک کردن منطقه بودند، گفت: مأموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند.

وی ادامه داد: سارقان که راه را بر خود بسته دیدند خودرو را رها کرده و به سمت کویر گریختند، اما با سرعت عمل و اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

نیت خواه اضافه کرد: در این عملیات در بازرسی از خودرو مقدار 6 تن ریل قطار کشف شده که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dyj برچسب ها: خودرو ، راه آهن ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خودرو راه آهن بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند