Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@04:15:59 GMT

فینال جام حذفی احتمالا در ورزشگاه مدرن امام رضا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۸۵۶

فینال جام حذفی احتمالا در ورزشگاه مدرن امام رضا

فینال جام حذفی به احتمال قوی این فصل در مشهد مقدس و در استادیوم امام رضا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات چند روز پیش در مصاحبه‌ای به صراحت اعلام کرد که دیدار پایانی جام حذفی این فصل در خرمشهر برگزار نمی‌شود چرا که هوای خرمشهر در زمان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی گرم است و این مسئله کیفیت بازی را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم گیری در خصوص مکان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی به زودی انجام خواهد شد و شاید سازمان لیگ برتر دراین باره با تیم‌های صعود کننده به بازی پایانی هم صحبتی داشته باشد. اما بر اساس خبر‌های رسیده از فدراسیون فوتبال تمایل سازمان لیگ برتر برای برگزاری این دیدار در استادیوم امام رضای مشهد است.

یکی از دو تیم راه یافته به بازی پایانی جام حذفی تیم داماش گیلانیان است که این روز‌ها به دلیل قضاوت ضعیف داور در بازی پلی آف با نیروی زمینی اعلام کرده در بازی پایانی جام حذفی حاضر نخواهد شد! هر چند قرار است مهدی تاج در روز‌های آتی میزبان مدیران داماش باشد و آن‌ها را از تصمیمی که گرفته اند، منصرف کند.

دیدار پایانی جام حذفی در سال‌های اخیر در استادیوم خرمشهر برگزار می‌شده است. جدا از گرمی هوا کیفیت چمن استادیوم این شهر مورد اعتراض تیم‌های شرکت کننده در بازی پایانی بود و حالا سازمان لیگ برتر تصمیم گرفته هر ساله بازی پایانی جام حذفی را در یک شهر برگزار کند که البته یک تصمیم حرفه‌ای و منطقی است و در خیلی از کشور‌ها اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فینال جام حذفی ورزشگاه امام رضا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!

به گزارش ورزش سه، اولین بازی گلر جوان سرخپوشان در ورزشگاه ازادی مصادف با سومین کلین شیت رفیعی در فصل جاری شد. جالب آنکه پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی با دروازه بانی غیر از بیرانوند بازی را شروع کرد که آخرین بار این اتفاق ۶۸۱ روز قبل  و زمانی که هنوز بیرانوند به پرسپولیس نیامده بود رخ داد بود.

آن هم در دیدار هفته آخر پرسپولیس در لیگ بیست و یکم مقابل فجر که شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشتند. در آن دیدار احمد گوهری درون دروازه پرسپولیس ایستاده بود. آن بازی در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

اگرچه که بیرانوند فصل قبل و در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در آخرین دقایق نیمه نخست از زمین اخراج شد اما در تمام بازی های تیمش در ورزشگاه آزادی به میدان رفته بود و تنها دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان را به دلیل محرومیت از دست داد.

دو غیبت بیرو در فصل جاری نیز در بازی های خارج از خانه سرخپوشان مقابل ذوب آهن و گل گهر رقم خورده بود تا حالا پرسپولیس بعد از نزدیک به دوسال بدون بیرانوند در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • فینال جام حذفی: اول تابستان!
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی کشور ۹۰ دقیقه تا آماده‌سازی
  • رکوردی که زنان تراکتوری شکستند (عکس)