Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:59:15 GMT

کشف سه محموله داروی قاچاق در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۱۴۶

کشف سه محموله داروی قاچاق در تایباد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خروج داروی کمیاب از مرز دوغارون به کشور افغانستان، تیمی از ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا به گمرک دوغارون اعزام شد.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد دارو‌های کشف شده از نوع کمیاب بوده که متهمان از داروخانه‌های سطح شهر مشهد تهیه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی تایباد با بیان اینکه ارزش دارو‌های کشف شده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این ارتباط سه پرونده تشکیل شد و سه متهم از اتباع کشور افغانستان به مراجع قضایی معرفی شدند.   انتهای پیام//د.ف   ناکامی قاچاقچیان دارو در تایباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه یک پراید حامل محموله شیشه در ایستگاه برکه سفلین توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان ‌امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: قاچاقچیان 11 کیلوگرم ماده مخدر شیشه را در کف خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند.

وی افزود: ماموران این ماده مخدر را در کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرخمیر به بندرلنگه از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

جاویدان با تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

به گزارش تسنیم، شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • ارتش در حال انجام انسداد مرزی ایران و افغانستان است
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه