Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@22:15:02 GMT

نرخ مرغ به کمتر از ۱۰ هزار تومان رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۳۱۰

ساعت24 - روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: براساس نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت مرغ در بازارهای تحت مدیریت این سازمان به زیر ۱۰ هزار تومان بازگشت.

در حال حاضر مرغ کامل تازه با بسته‌بندی کیسه‌ای به قیمت هر کیلوگرم ۹ هزار و ۷۰۰ تومان و با بسته بندی بشقابی به قیمت هر کیلوگرم ۹ هزار و ۸۲۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مرغ کامل تازه با بسته بندی کیسه‌ای و چاپ عبارت طول دوره پرورش ۲۷ تا ۳۵ روز، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان و با بسته بندی بشقابی و چاپ همین عبارت، هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۱۲۰ تومان در میادین میوه و تره بار قیمت گذاری شده است.

همچنین مرغ کامل تازه پاک شده با بسته بندی بشقابی به قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۷۹۰ تومان و همین مرغ با چاپ عبارت طول دوره پرورش ۲۷ تا ۳۵ روز به قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

بیش از ۲۴۰ میدان و بازار تره بار در پایتخت فعال است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار