Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از اجرای طرح ضربتی برای نظارت بر توزیع شکر در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف خبر داد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکبر تقوی شوازی از اجرای طرح ضربتی بازرسی از مراکز فروش فوق العاده اعم از فروشگاه های زنجیره‌ای و وضعیت شکر خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بازرسی‌های ویژه‌ای از سطح بازار و مراکز عرضه و توزیع شکر منجمله در سطح فروشگاههای زنجیر ه ای به منظور نظارت و کنترل این کالای پرمصرف در این ایام در سطح استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت با تاکید بر اینکه فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های تعاونی مصرف یکی از نهادهای مهم توزیع کالا در نظام اقتصادی هستند اظهار داشت: مقرر شده است بازرسان سازمان های صنعت معدن وتجارت و اصناف کشور در طرح ضربتی که به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می شود فعالیت فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف در زمینه خرید و فروش کالای شکر را مورد بررسی قرار دهند.

وی با توضیح اینکه ؛ فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف تابع ضوابط و ضرایب سود خرده فروشی می باشند واگر کالایی را از مبادی تولید و تامین تهیه و خریداری می کنند استفاده از ضرایب سود حتما باید نسبت به قیمت فروش کارخانه و قیمت فروش واردکننده باشد. خاطر نشان کرد : در فروشگاههای زنجیره ای قیمت کالایی که از مبادی تامین تهیه می شود و به مصرف کننده نهایی عرضه می شود باید پایین تر از قیمت بازار و مندرج بر روی کالا باشد.

محموله های شکر در راه استصدور حواله توزیع 13 هزار تن شکر در بازار تهرانتوزیع 1400 تن شکر با نرخ مصوب بین بنکداران موادغذایی در تهرانتعطیلی تعدادی از کارخانه های قند وشکر به دلیل کاهش تولید چغندر قند


انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کالاهای اساسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طرح فروش اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار خواهند شد، گفت: این کار به صورت آزمایشی آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار اعلام کرده بود که فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود. 

در پی اعلام این خبر، انجمن داروسازان ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهور با هشدار نسبت به غیرکارشناسی بودن این آیین‌نامه، درباره نحوه توزیع اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، در این آیین‌نامه بازنگری شود.

در همین راستا، بهرام عین‌اللهی درباره فروش دارو در سکوهای اینترنتی اظهار کرد: در اجرای عرضه اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار می‌شوند و از جزئیات دارو مطلع نمی‌شوند بلکه به آن‌ها فقط یک کد رهگیری داده می‌شود که با این کد، از داروخانه‌ها، دارو به صورت بسته بندی به سکوها داده می‌شود و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیماران مختار هستند که دارو را به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی دریافت کنند‌.

وزیر بهداشت ادامه داد: تمهیدات لازم برای توزیع اینترنتی دارو در نظر گرفته شده و جای نگرانی وجود ندارد. 

گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

عین‌اللهی بیان کرد: عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و اگر توزیع دارو در بستر پلتفرم‌ها در اینترنت موفق بود، این موضوع به کل کشور تسری می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد