Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@13:23:12 GMT

پرداخت کمک ‌معیشت رمضان به‌ مددجویان گیلانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۳۹۶

پرداخت کمک ‌معیشت رمضان به‌ مددجویان گیلانی

گیلان - مدیرکل کمیته امداد گیلان از واریز کمک‌ معیشت رمضان به ‌حساب ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ خانوار مددجوی گیلانی خبر داد.

به گزارش قدس گیلان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ، عباس اهرابی  ، گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ خانوار از مددجویان گیلانی از این کمک معیشت بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهرابی با بیان اینکه هر خانوار تک‌نفره صد هزار تومان، دونفره ۱۵۰ هزار تومان، سه‌نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهارنفره ۲۵۰ هزار تومان دریافت کردند افزود: به خانوارهای با جمعیت پنج‌نفره و یا بیشتر ۳۰۰ هزار تومان پرداخت ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مددجویان معیشت بگیر این نهاد، ۳۰ هزار خانوار از نیازمندان هم که به‌صورت تک و یا چند خدمتی از خدمات این نهاد برخوردار هستند هم از کمک ‌معیشت رمضان بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به جذب و توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ارزش هریک از سبدهای غذایی ۲۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود با کمک نیکوکاران تهیه و توزیع شود.

وی همچنین به در پیش بودن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: در این هفته سفره اطعام برای نیازمندان به‌ویژه ایتام و فرزندان محسنین پهن می‌شود و حامیان و نیکوکاران کمک‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم اهداء می‌کنند.

اهرابی گفت: آن دسته از نیکوکارانی که می‌خواهند کمک‌های غیر نقدی خود را برای اطعام نیازمندان اهداء کنند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه و نسبت به اهداء کمک خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد* ۸۸۷۷*۰۱۳# ، شماره کارت ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت کمک‌های خود را به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ هم آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید