Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:56:17 GMT

احداث سیل‌بند توسط گروه‌ تفحص شهدا در شیخیطر سوسنگرد+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۹۳۱

احداث سیل‌بند توسط گروه‌ تفحص شهدا در شیخیطر سوسنگرد+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مدتیست که با استفاده از ادوات و امکاناتی که برای تفحص شهدا مورد استفاده قرار می‌گیرد به کمک بازسازی مناطق سیل‌زده شتافته‌اند. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مدتیست که با استفاده از ادوات و امکاناتی که برای تفحص شهدا مورد استفاده قرار می‌گیرد به کمک بازسازی مناطق سیل‌زده و امدادرسانی به مردم سیل‌زده خوزستان شتافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات ایجاد سیل‌بند ابوارفوش توسط گروه‌های تفحص شهدا+فیلم

پروژه ایجاد سیل‌بند نیز در روستای ابوارفوش توسط گروه‌های تفحص شهدا در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شد. اقدامات کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای ایجاد سیل‌بند و اقدامات مهندسی برای هدایت آب به خارج روستا منظم و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، انجام شد.

هم اکنون نیز عملیات احداث سیل بند توسط گروه‌های تفحص شهدا در روستای " شیخیطر سوسنگرد " در حال انجام است. تصاویر و فیلم احداث این سیل بند در ادامه قابل مشاهده است:
 

 

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی دفاع مقدس سردار باقرزاده کمیته جستجوی مفقودین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی دفاع مقدس سردار باقرزاده کمیته جستجوی مفقودین گروه های جهادی دفاع مقدس سردار باقرزاده کمیته جستجوی مفقودین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن

یک وبگاه آمریکایی فاش کرد که آنتونی بلینکن، گزارش یک کمیته تحقیق وابسته به وزارت خارجه آمریکا درباره جنایات نظامیان صهیونیستی را نادیده گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وبسایت آمریکایی پرو پابلیکا که به موارد سوء استفاده از قدرت در آمریکا می‌پردازد، نوشت که یک کمیته وابسته به وزارت خارجه آمریکا موسوم به «گروه بررسی لیهی» در گزارشی به «آنتونی بلینکن» به موارد نقض حقوق بشر از سوی نظامیان اسرائیلی پرداخته است.

به نوشته این وبگاه، کمیته مذکور گزارش خود را در ماه دسامبر سال گذشته به آنتونی بلینکن ارائه داد، اما او تاکنون هیچ توجهی به آن نکرده است.

در گزارش کمیته مذکور مواردی از قتل، تجاوز و شکنجه فلسطینی‌ها در کرانه باختری به دست پلیس و نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی ذکر شده است. موارد ذکر شده در  این گزارش به پیش از عملیات طوفان‌الاقصی در 7 اکتبر باز می‌گردد.

این گزارش شامل «قتل‌های غیر قانونی» به دست پلیس رژیم صهیونیستی است؛ در یک مورد نظامیان رژیم اشغالگر دهان یک پیرمرد فلسطینی را بسته و به دستان او دستبند زده‌اند و گذاشته‌اند تا او جان دهد. همچنین در مورد دیگر نظامیان اسرائیلی به یک نوجوان فلسطینی که به جرم پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف دستگیر شده بود، تجاوز کرده‌اند.

«گروه بررسی لیهی» همچنین در گزارش خود خواستار تحریم تسلیحاتی برخی از واحدهای نظامی رژیم صهیونیستی شده است، اما به گفته یکی از مقامات این کمیته، این گزارش همچنان در کیف آنتونی بلینکن مانده و باز نشده است.

در این میان یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به وبگاه پروپابلیکا گفت: «ما تعهد خود برای حمایت از قوانین حقوق بشر آمریکایی پایبند هستیم و آن را جدی می‌گیریم»!.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان