Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@16:25:45 GMT

دبیرخانه الکترونیکی بانک تجارت در خدمت مشتریان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۹۸۵

دبیرخانه الکترونیکی بانک تجارت در خدمت مشتریان

پول‌نیوز - دبیرخانه مرکزی بانک تجارت با هدف تکریم ارباب رجوع و مشتریان، آماده دریافت الکترونیکی هرگونه مکاتبه اداری از طریق سایت اینترنتی این بانک است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مشتریان از اهداف متعالی بانک تجارت است و در راستای تحقق این هدف امکان دریافت و پیگیری الکترونیکی نامه‌ها و مکاتبات هموطنان فراهم است تا ضمن تکریم شأن ارباب رجوع، در چارچوب مسئولیت‌ های اجتماعی گامی به سوی سازمان بدون کاغذ، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان هموطنان و مشتریان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس دبیرخانه متمرکز بانک تجارت با ایجاد دسترسی آسان در بخش تماس با ما سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir ، امکان ارسال نامه ها و انجام مراودات اداری با بخش‌های مختلف بانک تجارت را فراهم کرده است.

اشخاص حقیقی و حقوقی، هموطنان و مشتریان بانک تجارت می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی بانک تجارت و انتخاب بخش تماس با ما، در بخش ارسال نامه به دبیرخانه، اطلاعات را تکمیل، نامه خود را بارگذاری و سپس ارسال کنند. نامه‌ها و مکاتبات باید به امضای متقاضی رسیده و واحد دریافت کننده نامه در بانک نیز مشخص باشد تا امکان استناد و پیگیری‌های بعدی میسر شود.

بدیهی است، مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت (1554) همچون گذشته به صورت 7*24 آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مشتریان بوده و گزینه ارسال نامه الکترونیکی به دبیرخانه در سایت اینترنتی بانک تجارت تنها ویژه دریافت نامه ها است و به مکاتبات مشتریان سرعت می بخشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک تجارت مشتری دبیرخانه الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تعویق 24 ساعته دیدار الهلال و العین به دلیل شرایط بد جوی سبب شد تا بازی آبی‌های ریاض مقابل الاهلی که قرار بود دو روز دیگر برگزار شود، به تعویق بیفتد. این بازی به‌جای 31 فروردین در هفدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

حالا النصر نسبت به این موضوع معترض است. باشگاه رونالدو که با 12 امتیاز کمتر نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد، ضمن ارسال نامه‌ای رسمی، خواستار برگزاری این بازی در تاریخ اولیه خود شد.

روزنامه الریاضیة با اعلام این خبر نوشت که مدیریت النصر نامه‌ای را به سازمان لیگ عربستان ارسال کرده و برای حفظ یکپارچگی مسابقات و رعایت فرصت‌های برابر برای همه تیم‌ها، خواستار این موضوع شد که بازی الهلال و الاهلی به تعویق نیفتد.

در ابتدای فصل بود که النصر در فینال جام باشگاه‌های عرب از سد الهلال گذشت و قهرمان شد. النصر باید دو روز بعد و بدون رونالدو که مصدوم شده بود، در هفته نخست لیگ امسال به مصاف الاتفاق می‌رفت و برای تعویق این بازی، نامه‌ای را به سازمان لیگ عربستان ارسال کرد.

اما درخواست النصر مورد موافقت قرار نگرفت و این تیم بدون رونالدو به میدان رفت و تن به شکست داد و حالا این تیم اعتقاد دارد باید قانون برای الهلال نیز به همین شکل رعایت شود اما کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان اعتنایی به این درخواست‌ها نکرد و بازی الهلال و الاهلی را به هفدهم اردیبهشت موکول کرد.

دیگر خبرها

  • بزودی آیین نامه فروش اینترنتی دارو ابلاغ می شود
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد به جامعه ایثارگری
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد