Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:26:39 GMT

ضدحمله نقل و انتقالاتی العین به الهلال

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۲۵۲

ضدحمله نقل و انتقالاتی العین به الهلال

باشگاه العین امارات به دنبال جذب ستاره برزیلی تیم الهلال عربستان است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال العین امارات در آستانه به اتمام رساندن یک فصل کابوس وار است. علاوه بر ناکامی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم در لیگ و سایر جام های داخلی امارات هم توفیقی به دست نیاورد. در کنار این ها، العین در میانه فصل سرمربی کروات خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوران مامیچ پس از اینکه تنها عنوان فصل را برای العین به دست آورد و نایب قهرمان جام باشگاه های جهان شد، به الهلال عربستان پیوست و جای ژسوس پرتغالی را در این تیم پر کرد. البته مامیچ در الهلال هم سرنوشت خوبی نداشت و برکنار شد.

 

حالا باشگاه اماراتی که برنامه های مهمی برای فصل آینده خود دارد، به دنبال جذب ستاره برزیلی تیم الهلال عربستان است و به نوعی می خواهد پیوستن مامیچ به الهلال را جبران کند. العینی ها به دنبال کارلوس ادواردو هستند و این مهاجم برزیلی را در فهرست نقل و انتقالاتی خود قرار داده اند. گفته می شود پیشنهاد العین برای جذب ادواردو، 15 میلیون ریال است.

امارات العین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل سالم الدوساری به العین (الهلال 2-1 العین)
  • گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)
  • گل روبن نوس به العین (الهلال 1-0 العین)