Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - مديرکل استاندارد البرز اعلام کرد که اقلام پر مصرف ماه ضيافت الله مشمول‌ طرح نظارت ويژه استاندارد قرار گرفته است.

فتانه‌ شکرالهي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: تامين ايمني و سلامت مهمترين مقوله اي است که در ماه مبارک رمضان پيگيري مي شود.
وي افزود: بازرسي و نظارت بر انواع فرآورده هاي لبني، قندو شکر، آرد ، برنج، زعفران، خرما، روغن مورد مصرف در زولبيا و باميه از اولويت هاي نمونه برداري و بازرسي ها در پوشش اين برنامه نظارتي قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: سالم سازي بازار مصرف و جلوگيري از توزيع کالاهاي بدون کيفيت و فاقد نشان استاندارد و جمع آوري کالاهاي غير استاندارد از اهم فعاليت تيم هاي اعزامي درسطح استان است و با عرضه کنندگان متخلف قاطعانه برخورد قانوني خواهد شد.
مدير کل استاندارد استان البرز از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه کالاي غير استاندارد موارد را با شماره تلفن 1517 يا سامانه پيامکي 30001517 اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانوني به عمل آيد.
شکرالهي افزود: مردم براي اطمينان از اصالت پروانه کاربرد استاندارد مي توانند کد ده رقمي مندرج در زير نشان استاندارد بر روي کالاهاي موجود در بازار را به صورت رايگان به سامانه پيامکي 10001517، ارسال نمايند.
7411/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

علی بهادری جهرمی از کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالا‌های اساسی و دارو به ۱ درصد خبر داد که از اول فرودین ماه اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالا‌ها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد. سعی شد در این تعرفه‌ها، جهت‌گیری در حمایت از کنترل قیمت اقلام مورد مصرف مردم و حمایت از تولید داخل باشد.

وی افزود: هم‌چنین برای تسریع اجرای تکالیف و بودجه امسال و تحقق شعار سال، ضوابط اجرایی بودجه به تصویب هیأت وزیران رسید.

بهادری جهرمی یادآور شد: دولت برای حمایت از تأمین کالا‌های اساسی مالیات ارزش افزوده و هم‌چنین حقوق گمرکی کالا‌های اساسی، اقلام دارویی، مواد اولیه تأمین دارو و نهاده‌های دامی را به ۱ درصد کاهش داد و این کاهش از ابتدای فروردین اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود