Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@07:00:33 GMT

80درصد راه دسترسي حسين آباد کالپوش ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۶۱۹

80درصد راه دسترسي حسين آباد کالپوش ساخته شد

خبرگزاري آريا - شاهرود-ايرنا-رئيس اداره راه و شهرسازي ميامي بااشاره به ضرورت اتمام راه تازه روستاي حسين آباد کالپوش گفت : راه دسترسي جديد بيش از80درصد پيشرفت داشته وتا10روزآينده تکميل مي شود .

اميرتيموري دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اين که اکنون مردم دراين راه رفت وآمد مي کنند؛ افزود : تاکنون حدود پنج ميليارد ريال براي احداث اين راه که استان سمنان را به استان گلستان مرتبط مي کند ؛ هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نشست هاي کارشناسي راه تازه روستاي حسين آبادکالپوش؛ افزود: بنابه دستور استاندارسمنان بر فوريت ساخت اين راه ، عمليات اجرايي در روزهاي آغازين امداد رساني به آسيب ديدگان رانش زمين آغاز شد.
وي به درخواست ارسال تجهيزات و ماشين آلات از ستاد مديريت بحران استان سمنان هم اشاره کرد و گفت : بسياري از دستگاه هاي اجرايي مانند شهرداري شاهرود ، لشکر 58تکاور ذوالفقار ، سپاه استان و برخي شرکت هاي خصوصي در اين زمينه همکاري کردند.
تيموري با سپاس از نيروهاي راهداري براي فعاليت شبانه روزي ، تصريح کرد : نيروهاي راهداري درايام نوروز و در برف وکولاک شديد با تلاش بي وقفه محورهاي روستايي واصلي کالپوش را بازگشايي وبراي احداث راه حسين آباد کالپوش تلاش مي نمايند.
رئيس اداره راه وشهرسازي ميامي اظهارداشت : يکي از اولويت هاي اين اداره توجه به محورهاي راهبردي و گردشگري است ، رونق گردشگري اشتغال زايي پايدار را نيز به دنبال دارد.
وي با اشاره به اينکه راه قبلي روستاي حسين آباد کالپوش قابل استفاده نمي باشد ، افزود : راه دسترسي جديد درصورت مساعد بودن شرايط جوي بزودي تکميل مي شود هر چند که اکنون هم روستاييان در صورت ضرورت از آن استفاده مي کنند.
به گزارش ايرنا ، بخش کالپوش در شمال شهرستان ميامي در منطقه کوهستاني واقع شده و هر سال بارش باران وبرف در اين بخش تقريبا از اواسط پائيز شروع مي شود.
مجموع راه هاي شهرستان ميامي 570 کيلومتر است که حدود340 کيلومتر راه روستايي مي باشد.
شهرستان ميامي با هشت هزارو 600 کيلومتر مربع و جمعيت حدود 40هزار تن درشرق استان سمنان واقع است .
بخش کالپوش با بيش از 25هزارتن جمعيت داراي 12 روستاست.
7357/6167
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد