Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@13:06:12 GMT

احتمالا دزدیده شدن محمد مهدی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۷۲۰

 کورش رضوانی‌فر در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه فرزند چهارساله برادر من  روز ششم اردیبهشت ماه امسال در حاشیه رودخانه روستای مهریان یاسوج مشغول بازی بوده که با وجود تلاش‌های ستودنی تیم‌های جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، سپاه پاسداران، غواصان برون استانی و نیروهای مردمی ، متاسفانه در این رودخانه پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح تلاش های خانوادگی خود بعد از توقف عملیات جستجو در رودخانه مهریان یاسوج، اظهارداشت: براساس بررسی هایی که خود ما انجام داده و به شورای تامین هم گفته ایم احتمال دزدیدن این کودک چهارساله وجود دارد.

وی با بیان اینکه در محدوده ای که بنظر می رسد " محمد مهدی " غرق شده باشد چندین خانواده حضور داشته اند و هیچکدام ندیده اند که آن طفل معصوم را آب با خود بُرده باشد، خاطرنشان کرد: محمدمهدی در آن ساعت دمپایی های بابای خود را پوشیده و اگر این کودک را آب با خود می بُرد حتما یکی از این دمپایی‌ها در آن محل جا می ماند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی جمعیت هلال احمر سپاه پاسداران شماره تلفن مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند