Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدهادی هاشم‌پور در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز عنوان کرد: در شهرداری پایبند به تمامی اصول و  قوانین حاکم بر سرمایه‌گذاری هستیم و بی شک برای تسهیل و جذب سرمایه اهتمام داریم.

وی از رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز خواست تا ضمن پایبندی به قوانین، شیوه‌نامه‌ها و مصوبات شورای‌شهر شیراز و تشریفات قانونی سرمایه‌گذاری را رعایت کند تا کاری سالم، شفاف و صحیح انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تاکید کرد: در شرایط فعلی اقتصادی انتظارات از سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به لحاظ جذب منابع بالاست که با توجه به سوابق رییس جدید این سازمان، اطمینان دارم که حوزه سرمایه‌گذاری ضمن ایجاد تحول و تغییر رویکرد، در زمینه جذب سرمایه گذار نیز آینده ای روشن خواهد داشت.

هاشم پور بر تعامل رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری با  سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: کسی که می خواهد سرمایه‌گذاری کند به دنبال ضمانت اجرای اصل سود از سرمایه‌گذاری است و همین موضوع ضرورت اعتماد سازی برای  جذب سرمایه گذاران را بیشتر می کند. 

هاشم پور با بیان اینکه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار کار دشواری است، تصریح کرد: رونق سرمایه گذاری در شهر برای کاهش بیکاری، تنها به این سازمان و گروه خاصی تعلق ندارد و مربوط به کل مجموعه شهرداری است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به ماهیت مناقصه و مزایده‌ای بودن پروژه‌های سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: باید آیین نامه مالی را با قوانین و مقررات مربوط به پروژه های سرمایه گذاری انطباق داد.

وی با تاکید بر اینکه برای ارائه یک بسته سرمایه گذاری و حتی اخذ یک پروانه ساختمانی باید ضوابط قانونی طی شود، اظهار کرد: در سازمان سرمایه‌گذاری برخی تصور می‌کردند که با تعریف شدن بسته، سرمایه گذاری حاصل خواهد شد. در صورتی که نباید تصور کنیم هر موضوعی که در ذهن‌مان شکل گرفت حتما می تواند به سرمایه گذاری ختم ‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تعامل، شفافیت و تعهد به قوانین را از ارکان اصلی و از رویکردهای حوزه سرمایه گذاری دانست و گفت: اطمینان دارم که این خصوصیات اخلاقی در رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز وجود دارد.

هاشم‌پور مجموعه شهرداری را به لحاظ قوانین و مقررات، سازمانی پیچیده و سخت توصیف و با بیان اینکه کمتر سازمان و تشکیلاتی مانند شهرداری درگیر قانون و مقررات است، گفت: بیش از یکصد شرح وظیفه در قانون برای شهرداری‌ها پیش بینی شده که جذب سرمایه‌گذار یکی از مهم ترین وظایف آن است و بار اصلی آن بر دوش سازمان سرمایه گذاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته شاهد قوانین و آیین‌نامه های اجرایی متعددی بودیم با مقتضیات امروز همخوانی نداشته‌اند، اضافه کرد: قوانین فعلی شهرداری‌ها ‌مربوط به سال 1345 است و باید بروز رسانی و مورد بازنگری قرار گیرند.

هادی شهدوست شیرازی، رئیس جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز نیز در این آیین با بیان اینکه سازمان سرمایه‌گذاری از سازمان‌های مهمی است که نقش بارزی در وضعیت درآمدی شهرداری دارد، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کشور شرایط مساعدی برای سرمایه‌گذاری ندارد اما با به کارگیری همه ایده‌ها، ظرفیت‌های شهر و تجربیات همکاران، می‌توان آینده خوبی را برای این سازمان متصور شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قلندری با تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده، اعلام کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تأسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

کد خبر 6086186

دیگر خبرها

  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک