Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:57:11 GMT

شهردار فردیس: استعفایم شایعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۴۱۱۴

شهردار فردیس: استعفایم شایعه است

شهردار فردیس خبر استعفای خود را رد کرد و گفت: این شایعات در کنار شایعه استیضاح بارها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منوچهر غفاری در نشست خبری که امروز دوشنبه 23 اردیبهشت در شهرداری فردیس برگزار شد با اشاره به بروز اختلاف میان شهرداری و شورای شهر فردیس گفت: بنده کار خود را از سال 96 در مجموعه مدیریت شهری فردیس شروع کردم، دو هفته پس از شروع کار بود که اختلاف نظرها با برخی از اعضای شورای شهر فردیس شروع شد و این اختلاف نظرها بعد به اختلاف سنگین تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری افزود: هفته سوم فعالیت من در شهرداری فردیس این اختلاف‌ها به اوج خود رسید و بحث عدول از رأی توسط پنج نفر از اعضای شورای شهر دنبال و مخالفت‌ها به صورت علنی و جدی مطرح شد، این کشمکش‌ها ادامه داشت تا اینکه در نهایت ابلاغ من به عنوان شهردار در اواخر آبان 96 اعلام شد.

غفاری در پاسخ به اینکه منشأ این اختلاف‌ها در مجموعه مدیریت شهری از کجا شروع شده است اعلام کرد: برخی دلیل آن را عدم تعامل عنوان می‌کنند اما من تعامل را در حرکت ضابطه‌مند برای نیل به یک هدف می‌بینم بنابراین موضوعاتی وجود دارد در چارچوب ضابطه نیست و نمی‌توان آن را انجام داد.

شهردار فردیس افزود: بخش زیادی از این موضوعات در انتصابات بود، افرادی معرفی می‌شدند که به آنها اعتقادی نداشتم و معتقد بودم تیم بهتری هم برای مدیریت شهری فردیس می‌توان تشکیل داد، از همین رو دو مدیر منطقه و چهار معاون را انتخاب کردم که البته پنج عضو شورا جلسه معارفه آنها را به هم زدند.

غفاری در ادامه خاطرنشان کرد: یا مثلاً یکی دیگر از اختلافاتی که وجود داشت مربوط به خرید یک ماشین 10 میلیارد تومانی بود که یکی از اعضای شورا اصرار به خرید آن را داشت اما من عنوان کردم که برای خرید این ماشین باید بودجه در اختیار داشته باشم و برای آن مصوبه بگیرم اما عنوان می‌شد که چرا سریع این کار را انجام نمی‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: در هر حال این اختلافات همچنان وجود دارد و این حواشی خیلی بر روند کار سایه انداخته است و بحث استعفا و استیضاح من نیز بارها به صورت شایعه منتشر شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استعفا شهردار فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده جهان نما کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر
  • ببینید | حرف‌های توهین‌آمیز شهردار فردیس کرج خطاب به کارگران: دست من را بوسیدید به داخل آمدید!
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس