Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:عملیات سوخت رسانی اضطراری از خوزستان به استان های سیل زده با بازگشت آرامش و عادی شدن وضعیت مناطق درگیر سیلاب پایان یافت.

نعمت ا... نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در جریان بروز سیلاب فروردین امسال ، خوزستان به عنوان معین سوخت رسانی به استان های لرستان ، ایلام و کرمانشاه تعیین شد افزود:هم اکنون سوخت رسانی از استان به مناطق درگیر سیلاب پایان یافته و کمبود سوختی در این مناطق وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مدت 50 روز عملیات سوخت رسانی به مناطق سیل زده استان های همجوار ، نیاز مردم ، گروه های جهاد و عملیاتی ، ماشین آلات و دستگاه های امدادرسان تامین شد گفت: عملیات سوخت رسانی با روحیه جهادی و ملی کارکنان این شرکت با وجود شرایط دشوار ، بدون بروز حادثه ای خاص انجام شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) افزود:با وجود سوخت رسانی به استان های درگیر سیلاب ، خللی در تامین سوخت هیچیک از مناطق خوزستان به وجود نیامد.
نجفی با اشاره به اینکه روزانه میلیون ها لیتر انواع فرآورده های نفتی از انبار نظامیه اهواز و انبار سوخت اندیمشک به مناطق درگیر سیلاب ارسال شد گفت: ارسال حجم عظیمی از انتقال سوخت از خوزستان در شرایط سخت سیلاب و خطرات ناشی از آن توسط ناوگان سوخت رسانی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران بی سابقه بود.
وی ادامه داد: اگر طرح عملیاتی سوخت رسانی اضطراری انجام نمی شد مناطق درگیر سیلاب با مشکلات زیادی رو به رو و عملیات امداد رسانی به مردم سیل زده متوقف می شد.
نجفی افزود: هم اکنون توزیع سوخت در استان خوزستان عادی است و التهاب های ناشی افزایش قیمت سوخت و اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به طور کامل برطرف شده است.
2 هفته پیش برخی از شهرهای استان خوزستان به دنبال انتشار شایعاتی در شبکه های مجازی در خصوص شروع طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن ، شاهد صف های طولانی در جایگاه های سوخت بود.
وی گفت:هم اکنون شرایط ذخیره سازی فرآورده های نفتی به منظور تامین پایدار سوخت مورد نیاز مردم در حد مطلوب است و هیچ نگرانی بابت کمبود سوخت در خوزستان وجود ندارد.
به گزارش ایرنا استاندار خوزستان یازدهم اردیبهشت به طور رسمی حالت فوق العاده در استان را که حدود یک ماه به طول انجامید پس از فروکش شدن سیلاب لغو کرد و امور جاری استان به سمت عادی شدن حرکت کرد.
سیلاب اخیر که گفته شد در 100سال اخیر بی سابقه بود بیش از 125هزار میلیارد ریال به بخش های اقتصادی ، زیربنایی ، مسکونی و کشاورزی خوزستان وارد کرد و بر زندگی 400هزار نفر تاثیر گذاشت.
هم اکنون استان خوزستان با وجود آنکه هنوز مناطق محدودی از آن دچار آبگرفتگی است در مرحله 'پساسیل' و ترمیم و بازسازی خرابی های ناشی از آن قرار دارد.
6065/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خوزستان شركت پخش فرآورده هاي نفتي سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر