Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از هلاکت یک قاچاقچی مسلح کشف مواد مخدر و سلاح جنگی توسط مرزبانان این استان خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق به کشور مرزبانان این استان طی دو عملیات جداگانه موفق شدند مقادیر مواد مخدر و سلاح و مهمات کشف نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان اجرای کمین نموده و در عملیاتی غافلگیرانه درگیر که در این درگیری یک از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید.

سردار جان‌نثار در ادامه خاطرنشان کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در پاک‌سازی محل درگیری موفق شدند یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مهمات مربوطه و بیش از 36 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و حشیش را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه با تأکید بر هوشیاری مرزبانان استان ، عنوان داشت :مرزبانان هنگ مرزی سرخس در عملیاتی دیگر نیز به‌منظور تأمین امنیت حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با متخلفین و قانون‌شکنان، موفق به کشف چهار قبضه سلاح جنگی شدند.

سردار جان‌نثار در ادامه گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مرزبانان هنگ سرخس، طی یک عملیات غافلگیرانه یک دستگاه خودروی را شناسایی و پس از توقیف ، سه قبضه سلاح کلت و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مهمات مربوطه را کشف و متهمین دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه‌ی قاطعانه و برخورد مجدانه با قاچاقچیان از مهم‌ترین وظایف مرزبانان این فرماندهی است گفت: مرزبانان در کنار مرزنشینان امنیت پایدار را رقم می‌زنند و با قانون‌شکنان و افرادی که قصد نگهداری و خریدوفروش سلاحهای غیرمجاز رادارند به‌شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز نزدیک به ۵ تن و ۴۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به کشفیات مرزبانان و مقابله با باند‌های قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در ایام نوروز ۲۰ سوداگر مرگ در چندین باند قاچاق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان خاطر نشان کرد: این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی دارد.

گودرزی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین در این مدت نیز خبر داد و افزود: مرزبانان از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع دارو‌های قاچاق که عمده آن‌ها دارو‌های آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیارد‌ها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرز‌های آبی و خشکی کشور خبر داد.

سردار گودرزی همچنین گفت که در ایام نوروز امسال ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری قاچاق توسط مرزبانان کشف شده است.

دیگر خبرها

  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز