Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@06:40:46 GMT

ایرایتالی خرید از ایرباس را جایگزین بوئینگ کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۴۹۳۰

ایرایتالی خرید از ایرباس را جایگزین بوئینگ کرد

تین‌نیوز | 

پس از بحران هواپیمای بوئینگ مکس ۷۳۷ اکنون نوبت به چالش هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ است که مشکلات پیش روی این شرکت هواپیماسازی را بیش از پیش کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، بحران‌های بوئینگ مکس ۷۳۷ و دو سقوط مرگبار در کمتر از شش ماه، این شرکت را در میانه بحران‌های زیادی قرار داده است. این در حالی است که هواپیمای ۷۸۷ این شرکت نیز با کم و کاستی های فنی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روزن دیمیتروف» مسئول اجرائی خطوط هوایی «ایر ایتالی» در این‌باره: «احتمال اینکه این شرکت هواپیمایی، مدل ای ۳۳۰ ایرباس را به جای بوئینگ ۷۸۷ خریداری کند، وجود دارد».

وی ادامه داد : «ما تصمیم گرفتیم که به دلیل تاخیر بوئینگ در اقداماتش هواپیمای ای ۳۳۰ ایرباس را جایگزین کنیم. همینطور این روند جایگزینی برای سال بعد نیز وجود دارد.»

همینطور مدیر اجرایی شرکت فلای دوبی نیز گفت: «به دلیل نگرانی‌ها در مورد هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ما باید به دنبال جایگزینی برای این هواپیما در خطوط هوایی خود باشیم.»

در سال ۲۰۱۳ به دلیل آتش‌سوزی هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ در خطوط هوایی ژاپن تنها دو سال پس از معرفی، این هواپیما با مشکل اجازه پرواز مواجه شد.

بوئینگ گزارش داده است که ۶۲۴ هواپیما از تعداد هزار و ۴۴۱ فروند این نوع هواپیما در انبارهای شرکت‌های مختلف در حال بازبینی هستند.

هواپیمای ۷۸۷ دریم لاینر گروهی از هواپیماهای باری است که توانایی حمل ۲۴۲ مسافر را نیز دارد و از سال ۲۰۱۱ به ناوگان حمل و نقل پیوسته است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایرباس بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع

بمب افکن B-۵۲، که به طور رسمی به عنوان بوئینگ «B-۵۲ Stratofortress» شناخته می‌شود، اخیرا توسط برخی از تماشاگران خوش‌شانس دیده شده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، چرا خوش‌شانس؟ زیرا این پرواز این بمب‌افکن در روز بر فراز مناطق شهری به قدری نادر است که باید خوش‌شانس بود تا بتوان آن را از نزدیک دید. اما باید یادآور شد که همان‌طور که از اسم این بوئینگ پیدا است، آن یک بمب‌افکن است و در نتیجه بمب می‌اندازد و در عمل هواپیمای ویران‌گری است که دیدن آن هنگام انجام عملیات چندان خوش‌آیند نخواهد بود.

ویدئو پرواز این بمب‌افکن که برای اولین بار در اینستاگرام بارگزاری شد، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده‌است و توجه مخاطبن زیادی را به خود جلب کرده‌است. بنابر گفته تماشاگران، کلمه بزرگ برای این بمب‌افکن کافی نیست و باید آن را عظیم توصیف کرد و صدای آن که در آسمان پرواز می‌کند بسیار گوش‌خراش است.

گفتنی است که بمب افکن B-۵۲ در دوران جنگ سرد، به عنوان نمادی برای قدرت و بازدارندگی ساخته شد؛ این بمب‌افکن برای مدت زیادی در نیروی نظامی ایالات متحده آمریکا جا خوش کرده‌است. اولین بار در دهه ۱۹۵۰ توسط بوئینگ تولید شد و باور کنید یا نه، هنوز هم در خدمت است.

این غول پرنده آزمون زمان را پس داده و همچنان در آسمان‌ها پرواز می‌کند؛ همانطور که به نظر می‌رسد، افکن B-۵۲ بزرگ‌تر از هواپیما‌های معمولی است. این جانور تاریخچه‌ای طولانی در جنگ و بقا دارد و به همین دلیل است که وقتی ویدیویی از پرواز بمب افکن B-۵۲ در اینستاگرام منتشر شد، به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • خاندوزی: ضمانت بانکی و اوراق گام جایگزین مالیات و عوارض نقدی تولیدکنندگان می‌شود
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)