Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال کردستان اظهار کرد: با توجه به استعدادهای موجود در فوتسال و فوتبال استان در صورت حمایت و پشتیبانی مالی و جذب اسپانسرحرف‌های زیادی در فوتبال کشور برای گفتن خواهیم داشت.به گزارش بلاغ،رضا رحمانی در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در سال‌های اخیر تعامل و همکاری بسیار خوبی با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش برای کشف استعداد‌های موجود در استان و کمک به رشد و تعالی آنها  داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر قریب به 9 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های فوتسال و فوتبال استان فعالیت دارند.

رحمانی با بیان اینکه در فصل گذشته ۱۸ تیم از استان در مسابقات مختلف کشوری حضور داشتند خاطرنشان کرد: بدلیل نداشتن اسپانسرهای مالی و حمایت بخش خصوصی و دولتی و نداشتن زیر ساخت لازم در استان امکان حضور در لیگ برتر آقایان میسر نیست.

رئیس هیات فوتبال کردستان در ادامه اظهار کرد: با توجه به استعدادهای موجود در فوتسال و فوتبال در صورت حمایت و پشتیبانی مالی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی ب خاطرنشان کرد: وضعیت استادیوم‌های ورزشی در سطح استان مطلوب نیست و جوابگوی ورزشکاران و تماشاچیان نیست.

رحمانی گفت: توجه هیات به تیم‌های پایه استان و تلاش برای برگزاری مسابقات در رده‌های پایه را بصورت لیگ در برنامه‌های آینده‌ خود گنجانده‌ایم.

رئیس هیات فوتبال کردستان ادامه داد: در سال گذشته مسابقات لیگ دسته اول بانوان در مریوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان و مسابقات نوجوانان در سقز و امیدهای کشور در بانه برگزار شد.

وی اضافه کرد: حضور متین محمدی، بهداد شیخ احمدی ، سینا صمدی و شادمان کریمی در تیم ملی فوتسال جوانان و المپیک و خانم فاطمه مخدومی و سمیرا محمودپور و بیتا ابراهیمی در تیم ملی جوانان کشور و حضور خالد روحانی ، نیما میرزایی و رامان اسماعیلی در تیم ملی زیر ۱۴ سال کشور دعوت شده‌اند.

رحمانی افزود: در سال گذشته حضور باشگاه آوالان کامیاران در لیگ دسته ۲ جوانان، فوتسال آروین سقز در لیگ برتر جوانان ، راه یاب ملل مریوان در لیگ برتر بانوان کشور، هیات فوتبال مریوان در لیگ دسته اول فوتسال کشور و ساکاپخش در لیگ دسته دوم فوتسال حضور داشتند و ضمن حفظ سهمیه استان نتایج بسیار خوبی را بدست آوردند.

رئیس هیات کردستان تصریح کرد: سرور ساعدی و آرمان اسعدی مسابقات بین‌المللی و حضور شاهو اصلانی و هیوا بهمنی در مسابقات لیگ برتر، عرفان زندی در لیگ برتر فوتسال، سیامک سمولر و آرش زارعی در فوتبال ساحلی به عنوان داور حضور دارند ضمن اینکه ۲۰ نفر دیگر از داوران کردستانی در رده‌های پایه فعالیت دارند.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری فستیوال مدارس فوتبال و کلاس‌های آموزشی ارتقا سطح مربیان و داوران را برای سال جاری در برنامه هیات استان داریم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان