Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:08:33 GMT

هم افزایی نهادها برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۰۲۲

هم افزایی نهادها برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی ضروری است

اصفهان- ایرنا- فرماندار تیران و کرون گفت: کاهش ناهنجاری های اجتماعی به مشارکت سازمان های مردم نهاد و هم افزایی بین بخشی نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، مجید حججی روز دوشنبه در نشست تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی این شهرستان افزود: نقش تشکل های مدنی در پیشبرد اهداف کشور نباید نادیده گرفته شود و مدیران دستگاه های اداری باید از قابلیت های این مراکز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در حوزه اجتماعی نهادهای مردمی نقش موثری دارند که با بسترسازی و حمایت از آن ها قادر به انجام فعالیت های کارآمد برای جامعه و منطقه خود خواهیم بود.
وی با اشاره به تهدیدهایی که علیه امنیت اجتماعی و آرامش مردم وجود دارد، تصریح کرد: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند کار جمعی، ایجاد دغدغه مندی اجتماعی و افزایش فعالیت های راهبردی و کیفی است که سازمان بهزیستی در این حوزه محور و مابقی ادارات همکار و مشارکت کننده هستند.
فرماندار تیران و کرون ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و آموزشی که در حوزه توانمندسازی مردم انجام می شود باید به بخش های روستایی و حاشیه ای تیران و کرون برسد.
وی با اشاره به این که فرمانداری ها نیازمند کارشناسان فعال و متخصص در حوزه اجتماعی هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش فرمانداری به عنوان مرکز مدیریت دستگاه های اداری باید کارشناسان این نهاد از توان و دانش بالایی برخوردار باشند که حوزه اجتماعی علاوه بر نیروی انسانی کارآمد به چارت سازمانی توانمند نیاز دارد.
وی یادآورشد: برای تقویت این حوزه در فرمانداری تیران و کرون به دنبال جذب نیروی دولتی از سایر دستگاه ها به صورت ماموریت موقت و دائم هستیم.
در این نشست از فعالیت های پنج ساله اکبر حاجی عرب رییس بهزیستی تیران و کرون قدردانی و اکرم حقیقی به عنوان سرپرست این نهاد معرفی شد.
حدود 2 هزار مددجو زیر پوشش اداره بهزیستی تیران و کرون قرار دارند و از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7131/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار بهزيستي ناهنجاريها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی

چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با عبور موج بارشی جدید در استان به صورت تگرگ و رگبار، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا اواخر وقت سه شنبه ۲۸ فروردین تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: کوهرنگ، بن و بروجن تحت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.

چراغپور اضافه کرد: پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، اجتناب از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، احتیاط در رانندگی و سایر اقدامات پیشگیرانه ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم
  • آغاز اجرای طرح نور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد
  • طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی