Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید استقلال قبل از پایان فصل انتخاب خواهد شد؟

طرفداری- پس از برکناری وینفرد شفر از سمت سرمربیگری استقلال، فرهاد مجیدی به طور موقت این مسئولیت را بر عهده گرفت و مسئولان استقلال برای فصل آینده به دنبال یک مربی خارجی خوب هستند. امروز جلسه‌ای با همین محور برگزار شد.

جلسه هیئت مدیره استقلال امروز عصر در محل این باشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضا روی محور روند مذاکره با سرمربیان خارجی به مباحثه پرداختند و بر ادامه مذاکرات تأکید کردند. همچنین مقرر شد پس از بازی با سپیدرود روند تمدید قرارداد بازیکنان انجام شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­در­ نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ­رضا درویش، گزارشی از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.
وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه داد. هیات مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.
هیات مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسر‌ها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.
از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فوری؛ سرمربی تراکتور استعفا کرد
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات «وعده صادق» جلسه برگزار می‌کند
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)