Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-24@13:58:48 GMT

شهرک پردیس کرمانشاه تگزاس شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۳۸۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل تیراندازی شهرک پردیس کرمانشاه که منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی و در شهر مشهد خبر داد.

محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : حادثه تیراندازی ساعت حدود ۲۳ شامگاه روز یکشنبه ۱۸ فروردین رخ داد که طی آن ۲ نفر ضارب با اسلحه ضمن مراجعه به یک مغازه اقدام به تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : به دنبال این تیراندازی ۲ نفر مشتری زخمی می‌شوند که یکی از آن‌ها در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و فرد دیگر نیز تحت مداوا قرار می‌گیرد.

آمویی تصریح کرد: افراد ضارب پس از اقدام به تیراندازی سوار بر ۲ دستگاه خودرو از محل حادثه متواری می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پس از گزارش موضوع به پلیس، کاراگاهان پلیس آگاهی با جدیت مسئله را پیگیری و در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه عوامل تیراندازی در شهر مشهد شدند.

وی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه ضاربان متواری، کارآگاهان پلیس آگاهی صبح امروز (۲۳ اردیبهشت) با رعایت تمام مسائل امنیتی، توانستند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرکننده هردو نفر را دستگیر کنند.

آمویی تصریح کرد: طبق تحقیقات بعمل آمده، این تیراندازی به دنبال اختلافات خانوادگی میان ضاربان و صاحب مغازه رخ داده بود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در پایان با دعوت عموم مردم به صبر و خویشتن داری، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد کرده و افراد شرور در چنگال قانون گرفتار خواهند شد .

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار درگیری اخبار قتل اخبار کرمانشاه اراذل و اوباش اشرار مسلح حوادث کرمانشاه درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی