Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@15:06:44 GMT

رکنا: بازجویی از حسین هدایتی به خاطر قتل وکیل سابقش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۴۷۷

خرداد ؛تیم جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس پرونده پس از مظنون گیری های بسیار و عدم شناسایی شدن قاتل یا طراحان این ترور مرگبار با این فرضیه که قتل وکیل حمید حاجیان می تواند توسط مافیای اقتصادی صورت گرفته باشد در دستور کار قرار داده شد.
حسین هدایتی که به عالیجناب پرسپولیسی ها معروف است در پرونده قتل وکیل حمید حاجیان از صبح روز دوشنبه تحت بازجویی ویژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اختصاصی رکنا، این اقدام در راستای قتل وکیل تهرانی صورت گرفت و از آنجاییکه از این وکیل در محاکمه پرونده اقتصادی نام برده شده بود تیم جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس پرونده پس از مظنون گیری های بسیار و عدم شناسایی شدن قاتل یا طراحان این ترور مرگبار با این فرضیه که قتل وکیل حمید حاجیان می تواند توسط مافیای اقتصادی صورت گرفته باشد در دستور کار قرار داده شد.
صبح روز دوشنبه حسین هدایتی از زندان به دادسرای امورجنایی تهران -ناحیه 27 تهران -انتقال یافت و با دستور بازپرس ویژه قتل به اداره 10 پلیس آگاهی سپرده شد تا درباره این جنایت جنجالی تحت بازجویی قرار گیرد.
به گزارش پرونده،چهارشنبه شب، چهارم اردیبشهت ماه بود که  در خیابان کامرانیه جنوبی حمید حاجیان، وکیل ۴۱ ساله که مدیر دفتر وکالت بود همراه خانم منشی ۲۵ ساله در پارکینگ دفتر کارش هدف شلیک های یک مرد قرار گرفت.
در این ترور مرگبار وکیل تهرانی کشته شد و خانم منشی که گفته می شود زن صیغه ای حمید حاجیان است زخمی شد و با انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت.
 قتل این وکیل در حالی صورت گرفت که تقریبا یک ماه پیشتر حسین هدایتی، متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور که به جهت حمایت های مالی از برخی از باشگاه های فوتبال مشهور شده است در پنجمین جلسه دادگاه خود و در دفاعیات خود گفته بود: به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند؛ شاید فرار آقای یقینی نیز دست ایشان باشد.
از این رو در حال حاضر حسین هدایتی می تواند در یکی از فرضیه های پلیسی رازگشای قتل این وکیل باشد و تحت بازجویی است. برچسب ها: حسین هدایتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: حسین هدایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان پیرامون جزییات کشف و ضبط آرد قاچاق در کوزران گفت : پس از اطلاع مأموران پلیس کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی آرد قاچاق در بخش کوزران به سرعت عازم محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل نگهداری آرد‌های قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران در بازرسی‌های انجام شده ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق ۴۰ کیلوگرمی جمعاً به وزن ۱۶ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیاردریال می‌رسید، کشف کردند.

حاجیان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی
  • فیلم| جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای + فیلم
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!