Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نساجی به اظهارات مالک این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید مطهری در گفتگویی، در خصوص اظهارات صنعی‌فر مالک باشگاه نساجی که امروز در مصاحبه‌ای علیه او صحبت‌هایی کرده بود، گفت: او مصاحبه کرده و گفته که مطهری حرف می‌زند و نباید حرف بزند، اما من به او می‌گویم که اگر حرفی می‌زنم به عنوان مربی حرف‌های فنی می‌زنم و یکی به من بگوید اگر من حرف نزنم چه کسی صحبت کند؟ حالا که او این صحبت‌ها را انجام داده من هم حرف‌های غیرفنی می‌زنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنیعی‌فر به عنوان مالک باشگاه هر کاری می‌کند تا نساجی نتیجه نگیرد و در یک ماه اخیر کار‌های زیادی انجام داد.

وی ادامه داد: او بار‌ها تلفنی به ما گفت که عباس‌زاده را از تیم اخراج کنید، اما این مسئله به صنیعی‌فر ربطی ندارد. چرا که استفاده از بازیکنان در حیطه اختیار کادر فنی است و به مالک باشگاه این مسائل ربطی ندارد. عباس‌زاده مصدوم بود و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشت، اما در این چند وقت وضعیت او بهتر شد و ما در چند بازی از او استفاده کردیم. او حتی به یکی از مربیان گفته بود که چرا از عباس‌زاده استفاده می‌کنید؟! البته او جرات ندارد به من و آقای جلالی این حرف‌ها را بگوید و به همین دلیل به یکی از مربیان این حرف را زده بود. برای من سؤال است که جایگاه مالک در فوتبال ایران چطور تعریف شده که او به خودش اجازه می‌دهد چنین درخواست‌هایی داشته باشد؟ او اگر با عباس زاده مشکل شخصی دارد به خودش مربوط است و به او ربطی ندارد که ما عباس‌زاده را اخراج می‌کنیم یا نه.

مربی تیم نساجی در ادامه تصریح کرد: ما سه باخت آوردیم که در همه این سه باخت صنیعی‌فر تاثیرگذار بود. شب قبل از بازی مهم با استقلال او ناگهان اعلام کرد که دیگر قصد تیم‌داری ندارد و باری ما سؤال است که چرا باید شب بازی با استقلال این حرف‌ها را بزند و این در حالی است که همه می‌گویند او استقلالی است. این مسئله تمرکز بازیکنان ما را به هم ریخت و نمی‌دانید که در تیم ما چه بل و بشویی شد به طوری که با هزار مکافات توانستیم بازیکنان را برای بازی با استقلال جمع کنیم، اما تمرکز تیم به هم ریخت و به نظرم این کار کاملا هدفمند بود چرا که دقیقا شب قبل از بازی با استقلال این اتفاق رخ داد. قبل از بازی با نفت آبادان هم صنیعی‌فر اعلام کرد که کادر فنی فصل آینده ما مشخص نیست. آیا تو حرفه‌ای هستی که این حرف‌ها را می‌زنی! همین صحبت‌های غیرحرفه‌ای باعث شد تا ذهن همه ما قبل از بازی با نفت آبادان درگیر مسائل غیرفنی شود و بازیکنان هم حس می‌کردند بلاتکلیف هستند. مقابل نفت آبادان با همه تلاش‌هایی که کردیم شکست خوردیم. برای بار سوم هم زمانی که می‌خواستیم با سپیدرود بازی کنیم آقایان همه کار کردند تا نساجی ببازد.

مطهری افزود: ما روز شنبه باید با سپیدرود بازی می‌کردیم و باید روز پنجشنبه هم به مصاف پیکان برویم و وقتی یک تیم در ۵ روز دو بازی سنگین دارد به همین دلیل ترجیح دادیم که با هواپیما به رشت برویم تا بازیکنان کمتر خسته شوند. البته ما، چون در قائم‌شهر تمرین نمی‌کنیم و تمرینات ما در تهران انجام می‌شود حتی وقتی میزبان هم هستیم باید به مسافرت برویم. ما اعلام کردیم که برای سفر به رشت بهتر است بلیت هواپیما بگیرند تا بازیکنان خسته نشوند، اما آقایان، چون فنی نیستند این مسائل را نمی‌فهمند. ما خواستار سفر با هواپیما شدیم، اما آقایان کلی مصاحبه کردند و جو به راه انداختند هر چند که در نهایت وضعیت پرواز ما هم آنگونه شد که همه متوجه شدند. ما حتی در پیکان هم که بودیم با پرواز به رشت می‌رفتیم و کار شاقی انجام ندادند. او از امکانات صحبت می‌کند و می‌گوید بهترین هتل‌ها را گرفتیم. اولا که وظیفه شماست بهترین هتل‌ها را بگیرید دوما هم شما در نیم فصل اول هتل‌های خوب گرفتید، اما در نیم فصل دوم هتل خوب کجا بود؟ متاسفانه صنیعی‌فر بلد نیست با بازیکن و مربی حرف بزند، او هنوز از من کینه دارد چرا که من در جلسه اولی که با هم داشتیم حرف حق زدم و او از من کینه به دل گرفت. او حتی قرارداد من را امضا نمی‌کرد، چون از من کینه داشت و من هم ۴ روز سر تمرینات نرفتم، چون می‌دانستم او آدم حرفه‌ای نیست، ولی به خاطر آقای جلالی در نساجی حاضر شدم.

وی تصریح کرد: او گفته من مصاحبه می‌کنم و حرف می‌زنم، اما شما از مربیان و بازیکنان بپرسید که من چقدر در زمین کار می‌کنم چرا که آن‌ها بهترین شاهد هستند و می‌توانند در خصوص وضعیت کار کردن من حرف بزنند. صنیعی‌فر در نیم فصل اول ۵۰ درصد به بازیکنان پول داد که رقم خوبی است، اما در نیم فصل دوم فقط ۱۰ درصد به بازیکنان پول داد که همین ۱۰ درصد را هم به حامد لک و محمد عباس‌زاده نداد. او این کار‌ها را انجام می‌دهد تا بین بازیکنان تفرقه بیندازد. زمانی که ما به نساجی آمدیم یک هفته تا شروع مسابقه زمان باقی مانده بود و بازیکنان سر تمرین نمی‌آمدند. آن‌ها می‌گفتند که در قرارداد ما دست برده شده و آقایان باید بگویند چرا با بازیکنان و مربیان‌شان صادق نبودند. اکثر بازیکنان از ترس پول گرفتن حرف نمی‌زنند، اما باید مشخص شود که چه کسانی در قرارداد بازیکنان دست بردند. درباره زمین تمرین هم باید بگویم که شما از بازیکنان بپرسید چند بار ما را به ورزشگاه کارگران راه ندادند. آقای سیف‌الله پور مسئول آنجا به خاطر لطفی که به من داشت دوباره اجازه تمرین به ما داد، اما خیلی از مواقع اجازه تمرین نداشتیم حتی بازیکنان به خاطر لباس تمرین هم مشکل داشتند.

مطهری ادامه داد: او گفته ما سعی می‌کنیم در نساجی بمانیم، اما من به او می‌گویم من در شروع کار هم به نساجی نیامدم. ما با طرفداران نساجی مشکلی نداریم و اتفاقا آن‌ها را خونگرم، فوتبال فهم و پرشور می‌دانیم. آن‌ها هم از نساجی و این کادر فنی حمایت خیلی خوبی می‌کنند و همین مسئله باعث ناراحتی آقایان شده است چرا که تماشاگران نساجی مجید جلالی و کادرش را می‌خواهند، اما برخی آقایان کار‌هایی می‌کنند که نساجی نتیجه نگیرد. آقای صنیعی‌فر! رفتار و صحبت‌های شما با هم متناقض است و هیچ صداقتی در صحبت‌های شما ندیدم. تا کی می‌خواهید سیاه کاری کنید؟ شما مقابل تماشاگران یک جور صحبت می‌کنید و از طرف دیگر در درون تیم مشکل می‌سازید تا تیم ضربه بخورد. این آقا قبل از بازی با سپیدرود که بازی حساسی هم بود به سرپرست تیم نامه‌ای می‌دهد و کادر فنی را ۱۰ درصد و بازیکنان را ۵ درصد جریمه می‌کند. آن هم درست قبل از بازی به این مهمی و این مسئله تمرکز همه ما را به هم ریخت. همه می‌دانند امتیازگیری در نیم فصل دوم چه کار سختی است، اما ما در همان ابتدا قول دادیم که تیم را حفظ کنیم و اگر شرایط خوبی رقم خورد جایگاه خوبی به دست بیاوریم که الان به این دو مهم رسیدیم و حتی اگر پیکان را ببریم می‌توانیم در جدول یک رقمی شویم. هر مربی که به اینجا می‌آید با این آقا به مشکل می‌خورد، چون این آقا حرفه‌ای نیست. شما می‌توانید از جواد نکونام در این باره سؤال بپرسید. صنیعی‌فر برای تیم مشکل‌سازی می‌کند، اما حدادیان دیگر مالک نساجی همه تلاشش را می‌کند تا در تیم آرامش فراهم شود. صنیعی‌فر فقط برای نساجی حاشیه‌سازی می‌کند و حالا که خیالشان از ماندن تیم راحت شده هیچ کاری برای تیم انجام نمی‌دهند و متاسفم که صنیعی‌فر به عنوان مالک در این باشگاه کار می‌کند.

مربی تیم نساجی افزود: ما یک بازی مهم و حیثیتی را از سپیدرود بردیم، اما در رختکن تیم به جای اینکه همه خوشحال باشند بازیکنان همگی ناراحت بودند و زانوی غم بغل کردند. چراکه نگران پول‌هایشان هستند و می‌دانند که صنیعی‌فر به قرارداد‌ها پایبند نیست. ما یک بازی مهم را بردیم، اما کسی از ما حمایت نکرد. صنیعی‌فر غیرحرفه‌ای است و متاسفم برای خودم که جایی کار می‌کنم که صنیعی‌فر مالک آن است. شاید خیلی‌ها ناراحت باشند که جایی کار می‌کنند که صنیعی‌فر مالک آنجاست، اما او رفتار و گفتار متناقضی دارد و باید برای این فوتبال هم متاسف هستم که امثال صنیعی‌فر در آن به عنوان مالک حضور دارند. برای هواداران نساجی ناراحتم چرا که آن‌ها این مسائل را نمی‌دانند و من تنها بخش کوچکی از آن را گفتم هر چند که اهداف این آقایان غیرفوتبالی است و برای خدمت به فوتبال اینجا نیستند. همین حالا گروه تدارکات ما چند ماه است پول نگرفته و روزی نیست که این بنده‌های خدا به دنبال پول نباشند. در این ۳۰ سالی که در فوتبال هستم زحمتکشتر از تدارکات، کادر پزشکی وماساژ ندیدم، اما این عزیزان به جای اینکه تمرکزشان روی فوتبال باشد هر روز به دنبال حل مشکلات مالی هستند. هواداران نساجی از بهترین هواداران فوتبال در ایران هستند و ما رابطه خیلی خوبی با آن‌ها داریم، اما متاسفانه آن‌ها خیلی از واقعیت‌ها را نمی‌دانند و من تنها بخشی از این مشکلات را گفتم.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید مطهری فوتبال ایران باشگاه نساجی صنیعی فر عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان، اظهار کرد: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم، اما قطعا با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.   وی افزود: قطعا فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملا متفاوت خواهد بود. فراموش نکردیم که در مسابقات اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم، اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام، بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد
  • بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم