Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کانون ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پویش هدیه کتاب به‌منظور کمک به روستا‌های سیل‌زده استان خوزستان از روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در دانشگاه شهید چمران اهواز برقرار است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امین نجیبی عضو کانون ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: پویش هدیه کتاب به‌منظور کمک به روستاهای سیل‌زده استان خوزستان از روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت تا چهارشنبه 25 اردیبهشت در سرسرای دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با خرید کتاب و اهدای آن به کودکان سیل‌زده در این پویش کمک و همکاری کنند.

نجیبی عنوان کرد: تعدادی از خیرین از خارج و داخل دانشگاه و اساتید دانشگاه نیز مواد غذایی خشک ازجمله برنج، شکر و کنسرو را برای کمک به مناطق سیل‌زده اهدا کردند و کمک‌های نقدی دانشجویان و اساتید به این پویش همچنان ادامه دارد.

وی گفت: برخی خیرین در حوزه تولیدی پوشاک تهیه تعدادی لباس را برای خانواده‌ها تقبل کردند که به‌زودی برای اهدا آماده می‌شوند.

عضو کانون ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در پایان هفته جاری از محل کمک‌ها بیش از 300 بسته لوازم‌التحریر، یک هزار جلد کتاب قصه، مدادرنگی، کتاب نقاشی و بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، تن ماهی و لوبیا، چای، رب گوجه و شکر در روستاهای سیل‌زده توزیع می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در دانشکده ادبیات دانشگاه چمران اهواز به این پویش بپیوندند و کمک‌های خود را برای سیل‌زدگان خوزستانی اهدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز پویش اهدای کتاب کمک به سیل زدگان کانون ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون "مهرسرخ" در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کامبیزمهدی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون "مهرسرخ" با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خونگیری سراسر استان آغاز شد و 916 نفر از مردم استان در این پویش سهیم بودند. 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی، گفت: ششمین دوره پویش "مهرسرخ " که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد و در طول این مدت 916 نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کردند که 771 نفر موفق به اهدای خون شدند. 

مهدی‌زاده از اهدای خون 104 نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبرداد و گفت: 472 نفر از اهداکنندگان شرکت کننده درپویش اهداکننده مستمر بودند و 54 خانم هم موفق به اهدای خون شدند. 

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوعدوست دعوت می‌کنم مانندهمیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های آن باشند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی