Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می‌رسیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. آفتاب‌‌نیوز : مدیر ارشد و مدیران رده‌های وزارت دفاع در البرز، عصر دوشنبه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئله قطع رابطه سیاسی و اقتصادی میان ایران و آمریکا ابتدا از طرف خود آمریکا کلید خورد، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال چهره خود را به‌خوبی روشن کردند.
وی اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به خلیج‌فارس را جنگ روانی دشمن خواند و اظهار داشت: بنای دشمن بر مقابله نظامی نیست چراکه توان و قوه این عمل را ندارد.
امام‌جمعه کرج بابیان اینکه برخی به‌جای تحلیل و ترسیم درست درصدد ایجاد التهاب در کشور هستند، عنوان کرد: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می‌رسیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».
آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه آمریکا قطعاً حمله نظامی نخواهد کرد، اذعان داشت: با توجه به آماری که خود مسئولین آمریکا به آن اقرار داشتند آمریکا فروپاشیده است و توانایی حمله نظامی ندارد.
وی با بیان اینکه قدرت تحلیل در مردم باید تقویت شود، ابراز داشت: عدم قدرت تحلیل درست در مردم باعث خانه‌نشینی امیرالمؤمنین (ع) در هفتاد روز پس از شهادت نبی مکرّم اسلام صلی‌الله علیه و آله وسلم شد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز با تأکید مجدد بر اینکه آمریکا کار نظامی نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: آمریکا هم‌اکنون درصدد انجام کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پدافند غیرعامل در نظام اسلامی است که باید با توجه ویژه‌ای برای آن برنامه‌ریزی کرد.
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به اهداف آمریکا از فشار به ایران اسلامی پرداخت و تصریح کرد: آمریکا با برنامه‌ریزی به دنبال سقوط فکری، محتوایی و تشکیلاتی در ایران اسلامی است تا به‌وسیله آن استحاله نظام صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: «بازدارندگی ایران» و «انحراف از مسیر» از اهداف دشمن برای استحاله بر نظام اسلامی است چراکه با تغییر باورها، رفتارها تغییر می‌یابد و درنتیجه استحاله بر نظام صورت می‌گیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه دشمن‌روی تغییر باورهای مسئولین و مردم ما هدف‌گذاری کرده است، بیان داشت: دشمن می‌خواهد باورهای انقلابی، جهادی، فکری و ارزشی مسئولین و مردم ما تغییر پیدا کند.
آیت‌الله حسینی همدانی یکی دیگر از طرح‌های دشمن را کاهش جمعیت کشور دانست و عنوان کرد: دشمن با برنامه‌های دقیق سعی دارد تا با علل مختلف جوانان را از افزایش نسل دور کند.
وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: «مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ» گفت: کسى که دسته‌ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش‌سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز در ادامه افزود: خدماتی که به مردم مناطق سیل‌زده داده می‌شود مصداق همین روایات از پیامبر اسلام (ص) است.
آیت‌الله حسینی همدانی در پایان تأکید کرد: خدمات ارائه‌شده این سازمان باید به مردم اطلاع‌رسانی شود چراکه باعث تقویت روحی و فکری جامعه است.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی جنگ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عتباتی با ارائه گزارش مختصری از اقدامات قضایی دادگستری استان گفت کار‌های بسیار خوبی در دستگاه قضایی استان انجام شده است که آثار و برکات خوبی هم برای استان داشته است که از آن جمله اقدامات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تولید در استان است که بیش از ۳۰۰ مصوبه کاربردی و اجرایی به نغع تولید در این کمیته مصوب شده و ۴۴ واحد تولیدی مورد بازدید میدانی قرار گرفته و مشکلات حدود ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته طرح و اتخاذ تصمیم شده است.
رئیس کل دادگستری استان یکی از کار‌های ماندگار دادگستری استان را که برای اولین بار اتفاق افتاد برگزاری دوره‌های کارآموزی قضایی است که دوره اول به اتمام رسیده و دوره دوم هم با اخذ مجوز کار خود را آغاز خواهد کرد و مهمترین برکت این دوره‌ها تامین کادر قضایی مورد نیاز استان از محل این کارآموزان می‌باشد.
عتباتی به ارزیابی‌های قوه قضائیه از عملکرد استان هم اشاره و گفت این ارزیابی‌ها بسیار عالی بوده است.
وی به نگاه ویژه مدیریت قضایی استان به مقوله زندان هم اشاره و گفت مسولین در کنار مردم کار‌های بزرگ و کم نظیری را در بحث زندان‌های استان رقم زدند از آن جمله جذب کمک‌های مردمی برای ستاد دیه با کمک خیرین به میزان ۴۹ میلیارد تومان، سازش ۴۴ فقره پرونده قتل عمد، اشتغال حدود سه هزار نفر از زندانیان در کارگاه‌های داخل و خارج زندان که در استان حاصل شد.
مقام ارشد قضایی استان به حضور پررنگ مسولین قضایی در بین مردم هم اشاره و گفت ملاقات‌های مردمی علاوه بر داخل دادگستری در مساجد، مصلا‌ها و در ایام و فرصت‌های مختلف برگزار می‌شود و ارتباط با مردم همیشه در جریان است.
عتباتی با بیان اینکه ۴۴ بازدید از شهرستان‌ها و حوزه‌های قضائی استان در سال ۱۴۰۲ توسط مدیریت قضایی استان انجام شد بیان کرد این بازدید‌ها کمک می‌کند عملکرد‌ها به صورت مرتب رصد شود و مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ تصمیم گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه هم در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روز‌ی دادگستری استان گفت استان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و پرونده‌های قضائی هم در آن خاص و حساس می‌باشند لذا کار برای کارکنان دستگاه قضایی سخت‌تر هست که نیازمند همت و تلاش مضاعف هست.
قریشی تاکید کرد آنچه که کار‌های سخت و سنگین را آسان می‌کند رضایت خداوند متعال است و اگر این توکل نباشد کار‌ها پیش نمی‌رود.

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه