Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@01:33:44 GMT

ستاره پرسپولیس به ترکیب اصلی باز می گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۶۵۷۸

ستاره پرسپولیس به ترکیب اصلی باز می گردد؟

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف پارس جنوبی جم برود و تنها یک امتیاز تا هت تریک در قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد. در حال حاضر شاگردان مرد کروات با کسب ۵۸ امتیاز در صدر جدول لیگ هستند و سپاهان اصفهان، استقلال تهران، پدیده شهر خودرو و تراکتورسازی در رده‌های بعدی قرار دارند و به جز شاگردان امیر قلعه نویی که شانس قهرمانی دارند، دیگر تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا با یکدیگر می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت ۲ تیم، شاگردان برانکو ایوانکوویچ به برتری ۳ بر یک رسیدند که در پست دفاع چپ، شایان مصلح برای پرسپولیس بازی کرد و عملکرد خوبی داشت، اما در نیم فصل دوم و با اضافه شدن محمد نادری و همچنین مصدومیت طولانی مصلح سبب شد تا او به نیمکت ذخیره‌ها رود، اما در بازی حساس رو در روی ماشین سازی که سرخپوشان پایتخت به دنبال پیروزی بودند، برانکو ایوانکوویچ از مصلح پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی استفاده کرد و نادری رو نیمکت گذاشت که با توجه به عملکرد به نسبت ضعیف مصلح سبب شد تا انتقادات زیادی به او وارد شود برانکو در صدد است تا در دیدار مقابل پارس جنوبی جم از محمدنادری در پست دفاع چپ استفاده کند.

در تمرینات روز‌های گذشته نادری در فوتبال درون تیمی در ترکیب اصلی بازی می‌کرد تا نشان دهد برانکو هدفش این است تا در بازی مقابل شاگردان مهدی تارتار از ۴ مدافع اصلی خود (سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری و مهدی شیری) استفاده کند.

همچنین احتمال دارد اگر قرارداد نادری با پرسپولیس قطعی شود و مسئولان این باشگاه با کورتریک بلژیک توافق کنند و بازگشت انصاری از مصدومیت، مصلح در نقل و انتقالات تابستانی به تیم دیگری برود.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس تهران، پنج شنبه هفته جاری و از ساعت ۲۱:۳۰ در جم برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ محمد نادری لیگ برتر باشگاه پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۱ افغانستان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد افغانستان بگذرد.

در این مسابقه که ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه آغاز شد، سفیدپوشان ایران از همان دقایق نخست بازی پرفشار خود را بر حریف دیکته کردند و بار‌ها صاحب توپ شدند، اما بازی کاملاً دفاعی و فداکارانه بازیکنان افغانستان مانع از گلزنی شاگردان شمسایی در ده دقیقه اول شد.

گل نخست ایران را مهدی کریمی بازیکن شماره ۱۱ ایران روی پاس زیبای سالار آقاپور به ثمر رساند، تا نیمه اول با همین نتیحه به پایان برسد.

در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی و دریبل بازیکن مقابل یک سوپرگل به ثمر رساند. لژیونر تیم ملی دو دقیقه بعد دبل کرد و گل سوم ایران را هم به ثمر رساند.

پس از این گل افغانستان از لاک دفاعی بیرون آمد و در یک ضد حمله توانست توسط مهران غلامی که در تیم سفیرگفتمان تهران بازی می‌کند به گل برسد.

پس از این گل ایران با شمسایی با تعویض‌های مکرر تلاش کرد سایر بازیکنانش را در فضای مسابقات قرار دهد تا مسابقه با نتیجه ۳ - ۱ به سود ایران به پایان برسد.

بازیکنان افغانستان که عموماً در ایران فوتسال خود را شروع کرده و برخی از آن‌ها در لیگ داخلی کشورمان بازی می‌کنند، از روز ۴ فروردین در تایلند اردوی خود را آغاز کرد و در بیش از ۱۲ بازی تدارکاتی به میدان رفت.

سرمربی، کادر فنی و حتی تیم رسانه افغانستان را هم ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

ایران در دومین دیدار دور گروهی، روز اول اردیبهشت ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف بحرین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید