Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:31:00 GMT

هانت ایران و آمریکا را به آرامش دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۶۹۹۲

هانت ایران و آمریکا را به آرامش دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری برنا، وی این اظهارات را روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل مطرح کرد و گفت: ما به شدت نگران خطر بروز درگیری نظامی بین طرفین هستیم که به صورتی اتفاقی رخ دهد.
هانت بروز درگیری نظامی را برای هر دو طرف غیرضروری توصیف کردوافزود: نبایستی ایران را در مسیر دست یابی به سلاح هسته ای قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون اگر ایران به قدرت هسته ای تبدیل شود، همسایگانش هم می خواهند مسیر مشابهی را طی کنند. این در حالی است که خاورمیانه یکی از بی ثبات ترین مناطق جهان بوده و این یک گام در مسیر اشتباهی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران و آمریکا خاورمیانه سلاح هسته ای وزیر امور خارجه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد شکست تیلور در انتخابی آمریکا و غیبتش در پاریس، به آرامش روانی تیم به دلیل پایان تمرکز بیش از حد تئوریسین‌ها و کارشناسان روی کشتی یزدانی-تیلور کمک خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مورد عجیب دیوید تیلور دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد

دیگر خبرها

  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • لاوروف: در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
  • آمریکا: «مستشاران نظامی» بیشتری به اوکراین اعزام می‌کنیم