Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- متهم پرونده سرقت مسلحانه از راننده تاکسی در خیابان نیروی دریایی در حالی مدعی شد که در زمان وقوع سرقت در تهران نبوده است که همدستان وی در اظهارات خود مدعی شدند وی در انجام سرقت نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ۲۴ مردادماه سال ۹۶ پلیس در جریان ضرب و جرح مرد میانسالی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات پلیس حکایت از آن داشت که مرد میانسال که مورد ضرب و جرح قرار گرفته یک راننده تاکسی است و در خیابان نیروی دریایی توسط افرادی با چاقو از ناحیه سر و گردن مورد ضرب و جرح قرار گرفته و خودروی وی نیز به سرقت رفته است.

راننده تاکسی در ادامه ضمن طرح شکایت مدعی شد که توسط سه نفر که با آن‌ها اختلاف مالی داشته مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

در ادامه شاکی پرونده مدعی شد که علاوه بر خودروی تاکسی وی، ۲۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان که داخل خودرو تاکسی بوده نیز به سرقت رفته است.

در ۳۱ مردادماه سال ۹۶ پلیس موفق به پیدا کردن خودروی سرقتی شد و در ادامه سه متهم پرونده دستگیر شدند که دو نفر از آن‌ها مدعی شدند سرقت خودرو و ضرب و جرح راننده آن توسط نفر سوم صورت گرفته است.

در ادامه دو تن از متهمان پرونده که با یکدیگر برادر هستند با صدور قرار وثیقه آزاد شدند و نفر سوم که فرزند یکی از آن‌ها و برادرزاده دیگری است راهی زندان شد.

با صدور کیفرخواست از دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، این پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و روی میز قاضی رحمانی قرار گرفت.

صبح ديروز جلسه دادگاه پرونده مذکور، با حضور متهم اصلی، شاکی، شهود و وکلای طرفین تشکیل شد؛ شاکی پرونده اظهار کرد: با خودرو در خیابان نیروی دریایی بودم که یک موتورسیکلت در جلوی خودروی من قرار گرفت و در ادامه مرا با چوب و چاقو مورد ضرب و شتم قرار دادند و در جوی آب رها کردند و خودرو را در حالی که ۲۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پول نقد داخل آن بود به سرقت بردند تا اینکه چند روز بعد خودرو در حالی پیدا شد که خبری از پول‌های داخل آن نبود.

در ادامه جلسه دادگاه، شهود توضیحاتی ارائه دادند و سپس قاضی رحمانی ضمن تفهیم اتهام به متهم پرونده گفت: مطابق کیفرخواست صادره از دادسرای ناحیه ۳۴ تهران اتهام شما شرکت در سرقت مسلحانه در شب منجر به ضرب و جرح شاکی همراه دو تن دیگر است، در این خصوص از خود دفاع کنید.

متهم ضمن رد اتهام انتسابی، مدعی شد که در زمان وقوع سرقت در تهران نبوده و برای تفریح به یکی از شهر‌های شمالی رفته بوده است؛ این در حالی بود که اظهارات پدر و عموی متهم دلالت بر این داشت که متهم، در زمان وقوع سرقت در تهران بوده و در ماجرای سرقت نقش داشته است.

در ادامه وکیل متهم، به ارائه دفاعیات خود در راستای اظهارات موکل خود پرداخت و در پایان قاضی رحمانی و مستشارانش برای صدور رای در خصوص این پرونده وارد شور شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی متهم پرونده سرقت مسلحانه شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی

علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.
 
وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی