Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:54:02 GMT

منطقه ویژه پارس 2میلیاردریال به ایتام عسلویه کمک کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۷۹۹۵

منطقه ویژه پارس 2میلیاردریال به ایتام عسلویه کمک کرد

بوشهر- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عسلویه استان بوشهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس 2 میلیارد ریال به ایتام زیر پوشش این نهاد کمک کرد.

سید علی حسینی دوشنبه شب درمراسم افطاری ایتام زیرپوشش امداد عسلویه درگفت وگو با ایرنا افزود: این کمک ها در قالب یکهزارو400 سبد غذایی در اختیار ایتام زیر پوشش کمیته امداد عسلویه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش افراد خیر و نیکوکار در کمک به کمیته امداد بیان کرد: افراد خیر و شرکت های پیرامون منطقه نسبت به مسئولیت های اجتماعی رویکرد مناسبی دارند و همیشه یاریگر کمیته امداد هستند.
مدیر کمیته امداد عسلویه اظهارداشت: رسالت این نهاد حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم بضاعت است که در این ارتباط اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی یادآورشد: هم اکنون 900حامی حمایت مادی ومعنوی 450 یتیم و فرزندان محسنین را در این نهاد برعهده دارند.
منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شهرستان عسلویه استان بوشهر مستقر است.
عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايتام امداد عسلويه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت