Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌زاده از برپایی دو محفل بزرگ تلاوت قرآن با حضور قاریان بین المللی در شهرستان های بابل و سیمرغ، خبر داد و اضافه کرد: ۸هزار ختم دسته جمعی قرآن با حضور خادمیاران سراسر استان در دستور کار است.

«محمد اسماعیل امام‌زاده»، امروز(24اردیبهشت) درگفتگو با خبرنگار شبستان به خدمت رسانی 15هزار خادمیار رضوی در عرصه های مختلف فرهنگی، خدماتی، عمرانی و درمانی در استان اشاره کرد و گفت: برپایی سفره کریمانه افطار، برپایی محافل انس با قرآن کریم، ختم جمعی قرآن،توزیع سبد کالا، آموزش روخوانی و روانخوانی کلام الله مجید از جمله برنامه های خادمیاران افتخاری حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر دیار علویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان در ماه رمضان همچنان امدادرسانی به مناطق سیل زده مازندران و سایر استان های کشور را مورد توجه دارند، افزود: این خادمیاران در ساخت 700منزل مسکونی ویژه محرومین سیل زده نیز مشارکت دارند.

 


وی از برپایی دو محفل بزرگ تلاوت قرآن با حضور قاریان بین المللی در شهرستان های بابل و سیمرغ خبر داد و اضافه کرد: 8هزار ختم دسته جمعی قرآن با حضور خادمیاران سراسر استان از ویژه برنامه‌های این دفتر نمایندگی در ایام رمضان است.


 

امام زاده با بیان اینکه برپایی مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام) در ۱۵ شهرستان و مشارکت در برگزاری مراسم شب های با فضیلت قدر در سراسر استان مورد توجه است، یادآورشد: محرومین ۱۰ شهرستان مازندران در طول ماه مبارک رمضان در قالب سفره های کرامت رضوی، افطار دهی می شوند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مجلس نمایشگاه قرآن اردبیل ماه مبارک رمضان مشهد بیانیه گام دوم انقلاب معاملات بورس بورس سیل مازندران خادمیاران رضوی سفره های افطاری توزیع سبد کالا تلاوت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان ١٩ ساله در روستای باقرآباد کرمان خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل نزاع دسته‌جمعی در شاهرود اوباش مسلح در شمال تهران دستگیر شد

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»
  • تجمع طلاب و روحانیون یاسوجی در حمایت از عملیات «وعده صادق»+ تصاویر
  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403