Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:58:53 GMT

کشف ۷۵ رأس دام قاچاق در ایوان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۶۴۹

کشف ۷۵ رأس دام قاچاق در ایوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ سعید عالی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان را که در حال حمل دام بود، شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: مأموران در بازرسی از این دو دستگاه خودرو ۷۵ رأس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی کشف و ۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عالی پور، ارزش ریالی برآورد شده این محموله قاچاق، توسط کارشناسان را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهمان احشام فاقد مجوز را از شهرستان خریداری و بارگیری و قصد انتقال به خارج از استان را داشتند.

کد خبر 4616333

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق دام شهرستان ایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ   کیومرث پاکدل  در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران انتظامی  شهرستان خوی در محور بازرگان - تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌ از این کامیون  تعداد ۵ هزارو ۸۰۶ عدد بلبرینگ صنعتی خارجی  کشف و ضبط  شد.

فرمانده انتظامي خوی  ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال عنوان وافزود : در این خصوص ۱   متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ  پاکدل در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق توصيه کرد مردم  در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل