Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: طرح احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام از سوی شرکت ملی گاز ایران به شرکت مهندسی و توسعه گاز ابلاغ شده و در صورت اجرا محصولات پالایشگاه گاز ایلام با راه اندازی فاز دوم 50 درصد افزایش می یابد.

شهریار داری پور در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از پالایشگاه گاز ایلام به خبرنگار ایرنا گفت: با احداث و راه اندازی این فاز، خوراک از 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 به 10.2 میلیون مترمکعب افزایش می یابد و تولید محصولات پنجگانه به میزان 50 درصد افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه در این شرکت، پنج محصول گاز شهری، اتان، گاز مایع خام، میعانات گازی و گوگرد تولید می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد محصول تولیدی، سه محصول اتان، گاز مایع خام و میعانات گازی خوراک پتروشیمی ایلام است که تا راه اندازی کامل این شرکت به سایر مبادی ارسال می شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 1.5 میلیارد متر مکعب گاز تصفیه شده به خط سراسری تزریق شده است، تصریح کرد: این مقدار گاز تصفیه شده مورد مصرف خانگی و صنعتی استان و دیگر استان های همجوار قرار گرفته است
داری پور یادآور شد: سال گذشته بیش از 1.5 میلیون بشکه میعانات گازی در این شرکت تصفیه و 40 هزار تن LPG به پارس جنوبی ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه صادرات گوگرد این شرکت بیش از سه میلیون دلار درآمد ارزی برای کشور داشته تاکید کرد: سال گذشته 60 هزار تن گوگرد توسط این پالایشگاه تولید شد که 30 هزار تن از آن مورد مصرف داخلی و مابقی صادر شده است.
وی به اثر گذاری این شرکت در توسعه و رونق اقتصادی منطقه اشاره کرد و افزود: هم اکنون برای حدود یک هزار نفر در این واحد صنعتی به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.
7172/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي پالايشگاه ايلام فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی