Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:36:42 GMT

200 حامی ایتام و نیازمندان درمیان جذب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۸۹۵

200 حامی ایتام و نیازمندان درمیان جذب شدند

200 حامی ایتام و نیازمندان درمیان جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اعتیاد جامعه شرایط اقتصادی کمیته امداد مدیر کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی صالحی اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر خیرین استان اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به ۳۰۷ خانوار برای کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل خانه‌های نیازمندان از محل حساب ۱۰۰ پرداخت کمک کردند.   وی افزود: در این مدت (۲ سال گذشته) ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) احداث شده است.   مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: در طول ۱۰ سال گذشته (سال ۹۰ تا ۱۴۰۰) مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک به ۱۲۳ خانوار کم بضاعت در استان پرداخت شده است.   صالحی یادآور شد: سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان به وسیله هیات امنا بررسی و تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره)، معادل کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به این حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک خواهد کرد.   وی اضافه کرد: جلوه اصلی کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) در تامین مسکن روستایی نهفته است، بسیاری از روستاییان که حتی با گرفتن تسهیلات کم بهره هم نتوانسته اند خانه و مسکن خود را به اتمام برسانند با بهره گیری از کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰، واحد‌های ساختمانی خود را تکمیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی درمیان ناجی بیمار کهنسال
  • حاضر شدن یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی درمیان بر بالین بیمار کهنسال
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان