Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عسگریان عصر دوشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه حدود دو سال از افتتاح پیاده راه اکباتان می‌گذرد و مشکلات پابرجاست، گفت: نسخه‌ای که برای پیاده راه بوعلی پیچیدیم برای پیاده راه اکباتان همدان جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه در بازدید از اصفهان، یزد و قزوین آنچه مشاهده شد اینکه در مسیر پیاده راه قسمتی برای تردد ماشین در نظر گرفته شده است، گفت: باید برای پیاده راه اکباتان همدان شرایط ویژه و متفاوتی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگریان با بیان اینکه فعالیت ماشین برقی در این پیاده راه جوابگو نخواهد بود، اظهار داشت: معاونت حمل و نقل باید طرحی ارائه دهد تا برای حل این مشکل چاره اندیشی کنیم.

تعداد انگشتر فروشان این خیابان ۷ یا ۸ نفر بود اما اکنون همه انگشتر فروش شده‌اند

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان با بیان اینکه قبل از اجرای پیاده راه اکباتان تعداد انگشتر فروشان این خیابان ۷ یا ۸ نفر بود اما اکنون همه انگشتر فروش شده‌اند، گفت: باید از انتهای پیاده راه اکباتان تا میدان امام دور برگردانی ایجاد و تاکسی خطی در مسیر تردد داشته باشد تا پیاده‌راه رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی اینجاست که فکر می‌کنیم هر کاری برای خیابان بوعلی و پیاده راه این مسیر انجام دادیم باید برای پیاده راه اکباتان نیز همان انجام شود در حالی که نوع نگاه مردم به این دو پیاده راه متفاوت است، اظهار داشت: اینکه برای نجات بازار اقداماتی صورت گیرد هیچ منافاتی با عنوان پیاده راه ندارد.

عسگریان با بیان اینکه نوع مشاغل در منطقه پیاده راه اکباتان مسافر خاص خود را می‌خواهد، اظهار داشت: می‌توان تعدادی تاکسی در انتهای پیاده راه اکباتان در نظر گرفت و مسیری را برای تردد آنها پیش‌بینی کرد تا شاهد رونق پیاده راه باشیم.

نمی‌توان طرحی واحد برای همه خیابان‌های همدان اجرا کرد

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان با بیان اینکه میدان مرکزی همدان ۶ خیابان دارد که به این میدان منتهی می‌شوند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند به طوری که نمی‌توان طرحی واحد را برای همه آنها اجرا کرد، اظهار داشت: کارشناسان باید طرحی ارائه دهند تا تاکسی‌های ویژه گردشگری در پیاده راه اکباتان تردد داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر نیز با بیان اینکه ۶ ماه قبل از افتتاح پیاده راه اکباتان اتوبوس‌های شهری از این خیابان به پایانه سرگذر منتقل شد، گفت: نمی‌توان برای حل یک مشکل مشکلی را به شهر اضافه کرد.

سیدمحمد پوروخشوری با بیان اینکه پیاده راه شدن قابل تعمیم نیست، اظهار داشت: بخش خصوصی در پیاده راه اکباتان درآمد اقتصادی ندارد و تمایلی به فعالیت تاکسی‌ها در این مسیر دیده نمی‌شود.

کد خبر 4616368

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: «تا پایان هفته اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک برطرف خواهد شد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشته شدن دو عابر پیاده در تهران
  • کشته شدن دو عابر پیاده
  • نماهنگ نسخه طوفان + فیلم
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود