Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:43:44 GMT

تصادف رانندگی در سرپل ذهاب یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۳۸۹

تصادف رانندگی در سرپل ذهاب یک کشته برجا گذاشت

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده پلیس راه سرپل ذهاب از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کمپرسی 6 تن در محور قلعه شاهین واقع در روستای «کل داوود» این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی یک کشته برجا گذاشت.

سرهنگ کریم ویسی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شب گذشته رخ داد که بلافاصله پس از وقوع، نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: در جریان این تصادف راننده پراید در دم به علت جراحات وارده فوت کرد.
فرمانده پلیس راه سرپل ذهاب گفت: طبق اعلام کارشناسان پلیس راه، این حادثه به علت تجاوز به چپ خودروی سواری پراید رخ داد.
سرهنگ ویسی تاکید کرد: رانندگان باید با رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه از وقوع حوادث مرگبار جلوگیری کنند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت دارای 310 کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
3012/8066/7399

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف سوانح جاده اي سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب