Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@01:07:56 GMT

امروز ؛ آغاز فروش فوری ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۹۴۱۷

امروز ؛ آغاز فروش فوری ایران خودرو

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،   در راستای تنظیم قیمت خودرو‌های شرکت ایران خودرو در بازار، فروش فوری تنظیم بازار از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸ آغاز خواهد شد. بر اساس این بخشنامه، شرکت ایران خودرو، خودرو‌های پژو ۴۰۵ را با قیمت ۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان و خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با قیمت ۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ هزار تومان به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸ در این طرح فروش فوری ایران خودرو شرکت کنند.

 

این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و موعد تحویل این خودرو‌ها نیز ۳۰ روزه خواهد بود.این بخشنامه‌ فروش فوری ایران خودرو هم مانند دفعات گذشته با هدف فروش در حاشیه‌ بازار آزاد تنظیم شده و قوانین فروش فوری‌های قبلی نیز برای این طرح همچنان برقرار است.

 

خبرگزاری صداوسیما

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو اقتصادی بازار جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )